Roenhorst Vuurwerk

Gratis vuurwerk geldt alleen voor de normale artikelen, dus niet voor de opruiming en de superstunts.

In het geval van shockzz is hetvolgende gebeurt: ik was net de gratis vuurwerk tool in de website aan het bouwen toen hij bestelde. hierdoor waren de producten die niet mee tellen nog niet toegevoegd waardoor erbij hem wel gratis vuurwerk is bijgeteld.
Soms moet je geluk hebben ;)

Jan, bij mij wordt de opruiming ook nog gewoon meegerekend bij het gratis vuurwerk. Dus dan is het verstandig om heel snel te bestellen? ;)

Hoe zit het dit jaar met de prijzen voor de gewone verkoop op 29 30 en 31 december?Ik bedoel, wordt het wat veranderd of blijft alles hetzelfde?

Het klopt dat de gratis vuurwerk functie in de webshop nog niet helemaal goed werkt, je kunt gewoon bestellen en dan pas ik het handmatig aan.
Waarschijnlijk zal het morgen of overmorgen weer werken zoals het hoort.

De prijzen die op de site staan zijn voorverkoop prijzen en gelden tot 28 december. De prijzen in de winkel kunnen dus anders zijn.

ok sorry voor de onjuiste beschuldigingen:sad:
dan werkt inderdaad alles:p zitten nog wel wat puntjes die verbeterd kunnen worden en (neem ik aan) ook verbeterd zullen worden (dit bv iets duidelijker vermelden en juiste aantallen producten in een bepaalde subcategorie).

Gisterenavond eerste bestelling van dit jaar gedaan waarin me het gratis vuurwerk nog niet helemaal duidelijk was, na wat mail contact met Jan smorgens tegen een uur of 9 al, heb ik het vertrouwen datdit prima opgelost gaat worden!

Vorig jaar voor 't eerst geweest, en moet zeggen, ze hebben 't hier fijn in orde.

Tot de 29e.

Las ook wat over 't Ulenhof in dit topic, wel grappig heb daar ook op school gezeten. Ben benieuwd of ik er wat bekende gezichten tegen kom.

Mvg,

V

Als je bijvoorbeeld 10 pak rotjes besteld worden in je winkelwagen de eerste 3 voor € 0,25 berekend en voor de rest de normale prijs.

Eerst dit het bij mij wel gewoon, dat als ik 3 pakken besteld het €6 wordt en dat dan bij 'Korting' €5,25 staat. Maar nu als ik 3 sloffen neem, staat er bij korting maar '€2,00'. Iets is dus niet goed berekend op ingevoerd op de site.

Kreeg zojuist een aangetekende envelop met daarin een nieuwsbrief en de nieuwe folder in de brievenbus. Normaal krijg ik jullie folder niet, dus deze was welkom. Goed bezig Jan!

p.s. ik zag de Monster single shots in de folder staan voor 7,50. Ik hoop dat dit een foutje is? ;)

Klopt, omdat we toch steeds meer klanten kregen die ook buiten het normale folder gebied zitten stuur ik vaste klanten via de post een extra folder.

Maar je hebt gelijk, de monsters staan niet helemaal goed gedrukt. echter op internet en op de bestellijst staat het wel goed. Er staat trouwens nog 1 fout in.

Klopt, omdat we toch steeds meer klanten kregen die ook buiten het normale folder gebied zitten stuur ik vaste klanten via de post een extra folder.

Maar je hebt gelijk, de monsters staan niet helemaal goed gedrukt. echter op internet en op de bestellijst staat het wel goed. Er staat trouwens nog 1 fout in.

Haha 2 foutjes he jan of ja 1 behoorlijke en 1 kleinere :p

Back
Bovenaan