Roenhorst Vuurwerk

Er kan al besteld worden.
Er komen nog wel dingen bij, maar wat online staat kan besteld worden.

Omtrent de Ready to Rumble en Event display 50mm. Ik weet nog niet 100% zeker dat ik deze genoeg heb dus ze staan totdat ik de voorraad op peil heb even op "niet in voorraad"

Omtrent de Masterline, deze is dit jaar niet verkrijgbaar helaas.

Wat komt er nog bij dan, als ik vragen mag? Nog andere importeurs of alleen die 2 cake's die nu nog op niet op voorraad staan? Dan kan ik namelijk bestellen voordat andere dingen uitverkocht zijn :)

De gehele heron lijn, zijn dat maar die grote cake's? of komen die kleine daar nog bij?:)

De Ready to Rumble is weer terug. Ik heb er nog 16 kunnen krijgen dus de voorraad is beperkt.

Naast de salute cake 1 zijn er ook de astronauten van Schuurmans.

Heron word de complete lijn, inclusief de kleinere producten en de nieuwe street collections.

Jan, inmiddels zijn we weer een paar weekjes verder. Hoe staat het met de webshop? Komt er nog veel bij? Aantal fijne prijsjes weer. Goed bezig! Grote kans dat ik weer ef langs kom eind van het jaar.

Grt,
Jelle

Hey Jelle,

De shop is zo klaar, er komen geen producten meer bij.

Wat ik nog wel kan melden is dat we vanaf dit jaar ook 2 winkels in Duitsland hebben. Hier zijn enkele mooie producten van WECO te vinden en de gehele lijn van HERON, inclusief de Showpack cakes.

Hier hoort ook een webshop bij: http://www.roenhorstvuurwerk.nl

Ik zie je wel verschijnen.

Zo, heb Roenhorst ook weer een paar honderd euro rijker gemaakt met mijn bestelling!:p

Gratis vuurwerk word toegevoegd aan je winkelwagen bij een bepaald bedrag.

Verder zullen er op facebook in de maand december nog diverse prijzen worden vergeven.

Jan,
Heb jij iets gehoord over een terugroep actie van de Weco Aquila? Dit zou namelijk voor de UK van toepassing zijn. Heb inmiddels een facebook berichtje gedaan naar Weco maar misschien dat jullie er iets over gehoord hebben?

Ik heb niks gehoord van enig probleem met de Aquila, ze zijn al geleverd dus kan me niet voorstellen dat er een probleem mee is. Misschien toch alleen voor de UK versie.

Jan,

Ik wil in isselburg op de 29e tussen 10:00-12:00 bestellen. Maar als ik iDeal ABN-AMRO wil gebruiken krijg ik een foutmelding. Er komt wel bij te staan dat mijn afhaalmoment is vastgesteld.

Kun je dit ef checken misschien?
Thx

Hey Jan,

Ik zie dat momenteel event4/beijing weer terug in voorraad zijn terwijl die gisteren nog 'op' waren.
Klopt het dat deze momenteel weer te bestellen zijn?
En is het nog mogelijk dat Event6 eerdaags ook nog weer te bestellen gaat zijn of is die helemaal uitverkocht?

Hebben jullie nog Stoere Knallers? Ik zie die overigens wel op de website staan.

En is het misschien echt niet mogelijk om op de 30/31 vuurwerk op te halen?

Hebben jullie nog Stoere Knallers? Ik zie die overigens wel op de website staan.

En is het misschien echt niet mogelijk om op de 30/31 vuurwerk op te halen?

30e is sowieso niet mogelijk, dat is op zondag. 31e zijn ze gesloten dacht ik. Stoere knallers zijn oa. black cobra en spanish bomb. :)

Back
Bovenaan