Roenhorst Vuurwerk

Ik bedoelde de Stoere Knallers van Marijn. Als je dat intypt bij het zoeken krijg je die nog te zien, dus ik vroeg me af of die er nog zijn.

Ga er maar niet vanuit. Dat product staat achter de schermen op "Passief". Blijkbaar is de zoekfunctie zo ingericht dat deze ook passieve producten zoekt.

Je kunt namelijk ook nog zoeken op bonfire cakes en zelfs bestellen als je zou willen. Maar verwacht niet ze geleverd te krijgen ;)

Oke, maar ik wacht toch nog even liever op de bevestiging van Roenhorst. Want bij de meeste cakes van Bonfire wat je zij, staat dat die niet meer op voorraad is.

Had de webshop al wel open verwacht eerlijk gezegd.. Het is zo stil in het topic hier, weet iemand misschien wanneer de webshop losgaat?

Voor zover ik weet was de bedoeling dit weekend echter is daar iets tussen gekomen heb ik vernomen. maar maak je niet druk, komt wel goed. denk persoonlijk volgende week

Site is inmiddels online. Leuke prijzen en een gedeelte van de Masterline is toegevoegd t.o.v. van vorig jaar.

Zaterdag vuurwerk hier opgehaald, is niet zo een drukke winkel dus was gelijk aan de beurt. Vuurwerk stond al klaar in tassen voor mij, alleen was Heron cake 8 niet geleverd. Kreeg de 5 euro duurdere Enemy eye's als vervanger, prima vervanger. Was tevreden over Roenhorst dit jaar opnieuw.

Back
Bovenaan