Salon roger

Heeft Salon Roger alleen z'n "eigen" merk vuurwerk, of ook spullen van Herlat, Original etc? Op z'n website zie ik eigenlijk alleen maar "onbekende" artikelen (voor mij dan)

Heeft Salon Roger alleen z'n "eigen" merk vuurwerk, of ook spullen van Herlat, Original etc? Op z'n website zie ik eigenlijk alleen maar "onbekende" artikelen (voor mij dan)

Van alles, eigen merk (denk aan 13 sh potten en wat andere dingen) maar ook een aantal dingen van onder andere original en pyrostar, en waarschijnlijk andere dingen waar ik niet op kom.
Eigenlijk vrij gevarieerd dus.

Aah ok dan,

Ik ben namelijk op zoek naar 'n leuk (relatief goedkoop) pijlenpakket. Denk aan de Space Flyer, Bolpijl Venus, Weekend Racer, Top Fighters.

Enig idee of hij deze heeft?

Ook dit seizoen weer wat inkopen gedaan bij Salonroger. De volgende spulletjes: 2 dozen á 10 stuks van 13 shots, 1 doos á 6 stuks van 19 shots, 4 stuks Hydra, de Multibox, de Pyrostar-cake box en de Gold Dragon box. Afgelopen nacht alles de lucht ingejaagd. De 13 en 19 shots batterijen zijn zeer geschikt om voor 12 uur af te steken. Mooie verrassende grote wisselende effecten. Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding. De Hydra-batterijen voldoen ook ruimschoots, kunnen in een straatshowtje meedoen. Van de 3 batterijen uit de Multibox waren wij minder onder de indruk, prijs-kwaliteitsverhouding aan de hoge kant. Dan nu de Pyrostar cakebox, niet kopen !!!, de effecten zijn wel aardig en verrassend, maar al met al erg traag, slaapverwekkend. Voor de prijs zijn er vele andere mooiere batterijen te koop. Als afsluiter de Gold Dragon box, in vergelijking met Nederland zeer gunstig geprijsd, 140 euro. Dit geld is deze box wel waard. Kan zowel voor als na 12 uur afgeschoten worden. Kortom Salonroger is zeer geschikt om met verstand het kleinere werk te kopen. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Graag tot volgend seizoen.

Ik ben echt heel verrast door SR!
Ik had een thunderbomb voor 10 uur, deed het super.
Ik had de weco corsairs, altijd vertrouwd, heb 20 euro voor 100 strijkers betaald.
En ik had 10 pakjes van de normale pyrostar strijkers.
Niet gelogen gingen de normale strijkers even hard als de weco corsairs, wat een top strijkers!!! Aantal wijgeraars, en een hele hele lange vertraging, best gevaarlijk zo lang!

Na het kijken op de site en lezen van jullie reacties op hun producten ga ik bij SR dit jaar inkopen doen,al haal ik m'n cakes wel in duitsland weer (denk ik).

hahaha je zult wel de El loco's bedoelen , daar zit ook meer kruit in dan de Weco Corsair ;)

1.4 gr meen ik me te herinneren , heb er nog 2 pakjes van over zelfs.

Wat kost een karton Golden future ? Wie weet het , en hoeveel zitten er in een karton?

Mooiste 13sh Cake van Salon roger , vind ik , en nog wel meer mensen ;)

Had er helaas maar 1tje van dit jaar , volgend jaar wil ik er een karton van kopen , en er een aantal doorlonten.

Hallo weet iemand of ze de winkel open zullen gooien als je voor €150 koopt bij salon roger
Alvast bedankt Dean

Hallo weet iemand of ze de winkel open zullen gooien als je voor €150 koopt bij salon roger
Alvast bedankt Dean

Dat weet niemand, alleen het personeel daar. Ik zou zeggen de beller is sneller!
Even bellen en je weet het! :wink:

Het nummer:
0032 (0)89 564 720

hahaha je zult wel de El loco's bedoelen , daar zit ook meer kruit in dan de Weco Corsair ;)

1.4 gr meen ik me te herinneren , heb er nog 2 pakjes van over zelfs.

Haha! nee... Ik weet toch zelf wat ik koop en afsteek. En het waren toch echt de normale groene pyrostar strijkers!

Back
Bovenaan