Fallas 2027 wie gaan er?

Kan het wel waarderen, dit jaar in de Spotify lijst ook toegevoegd en blijkbaar is dit echt een belangrijke man voor Spanje / Valencia.
Zie echter wel liever een mooie bonte pop op het plein, maar de laatste jaren is dit daar simpelweg meer de standaarden geworden.

Gisteren avond ook maar weer vlucht, hotel, en meteen een fiets geregeld voor Fallas '27 🇪🇸🧨🔥

Bizar dat een dag later terug goedkoper is ondanks de extra hotel nacht, Transavia weet precies wat ze doen.

Wie: Palm Tree
Wanneer: 15-3 t/m 21-3
Waar: Hotel VillaCarlos
Vlucht: Amsterdam - Transavia

Gisteren avond ook maar weer vlucht, hotel, en meteen een fiets geregeld voor Fallas '27 🇪🇸🧨🔥

Bizar dat een dag later terug goedkoper is ondanks de extra hotel nacht, Transavia weet precies wat ze doen.

Wie: Palm Tree
Wanneer: 15-3 t/m 21-3
Waar: Hotel VillaCarlos
Vlucht: Amsterdam - Transavia
Ja die weten het wel.
Heb in Maart alles al geboekt gelukkig.
Waar heb je een fiets gehuurd?

Ik zat nog even te kijken wat de tickets nu doen qua prijs voor exact dezelfde dagen die wij al geboekt hadden maanden geleden. Tickets zijn nu al 315, als je daar nog je koffer en stoel bij boekt kom je op dik 400 euro, prijzen zijn echt fors gestegen zeg.

Ik zat nog even te kijken wat de tickets nu doen qua prijs voor exact dezelfde dagen die wij al geboekt hadden maanden geleden. Tickets zijn nu al 315, als je daar nog je koffer en stoel bij boekt kom je op dik 400 euro, prijzen zijn echt fors gestegen zeg.
Dat heb ik nog niet eens voor 2 tickets betaald in Maart.
Onze vlucht kost nu samen incl. Trolley €780 🙈

Laatst bewerkt:
Dat heb ik nog niet eens voor 2 tickets betaald in Maart.
Onze vlucht kost nu samen incl. Trolley €780 🙈
Tis echt hard gestegen, maar zelfs jou prijs vind ik echt fors. Wij waren in totaal zo’n 230pp kwijt geloof ik. Hebben in December geboekt.

Ik heb dit jaar alles zonder fiets gedaan en dat was ook prima te doen. Als je echt mascleta's gaat jagen is dat misschien een absolute must voor je, ik vond t wel prima, soms plein, soms ubertje richting Paterna. Het is ook mijn vakantie.
Ik wil wat Mascleta’s zien maar maar ga niet 4 dagen lang van de ene naar de andere vliegen.
Het is idd ook een beetje relaxen op het terras en als het goed weer is het strand

Ik wil wat Mascleta’s zien maar maar ga niet 4 dagen lang van de ene naar de andere vliegen.
Het is idd ook een beetje relaxen op het terras en als het goed weer is het strand
Dan heb je niet persé een fiets nodig. Wij hebben alles met de metro, ubers of lopend gedaan, ligt er natuurlijk een beetje aan waar je slaapplek is, maar in mijn geval is het prima bevallen. Ik zou het zo nog een keer doen.

Wij hebben echt meer dan 10 jaar alles op de fiets gedaan, altijd gehuurd bij verrassend Valencia wat echt een top bedrijf is. Wij gaan nu ook nog bij ze buurten zonder dat we fietsen huren, ff gezellig kletsen met ze. Maar wij huren nu al een jaar of 3 geen fietsen meer en missen ze ook totaal niet. De jaren dat we 30 mascleta's wouden zien hebben we wel gehad. Mocht je dat wel willen dan is een fiets wel echt een must, dan ga je zonder echt niet redden.

Dan heb je niet persé een fiets nodig. Wij hebben alles met de metro, ubers of lopend gedaan, ligt er natuurlijk een beetje aan waar je slaapplek is, maar in mijn geval is het prima bevallen. Ik zou het zo nog een keer doen.
We zitten vlak bij museum ciutat de les arts i les ciències niet aan de centrum kant

Ik heb ook super genoten van het fietsen in Valencia, echt een prachtige stad !

En het is ook wel opletten geblazen want de stepjes blazen je teringhard voorbij met keiharde muziek, gaaf om te zien 😄

Gewoon parkeren naast het terras, je bent super mobiel en ook zo weer weg.
Ook met stoken waren de fietsjes erg handig

En ja, je wordt er echt ontzettend bruin van :cool:

Vanaf amsterdam dan neem ik aan? Want andere luchthavens zijn wel iets voordeliger. Wij hebben nog niet geboekt..

Back
Bovenaan