DirkdeHeuse
VWC lid
Pyroteam Utrecht bij EenVandaag:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vond dit een goed verhaal van Mitchel maar ik blijf het triest vinden dat ze video weer beginnen met een trillend huis en een dikke shell op de achtergrond. Waarom altijd gelijk die link naar illegaal spul, autobranden, ambulances etc. Waarom niet eens een keer de video beginnen van een vader/moeder die netjes een sierpot staat af te steken met z'n kids en daar van geniet.
Ennuh nee, er is nog geen definitief verbod..
Bij onweer vliegen de vogels ook weg. En onweer kan je niet verbieden.Ja en de vogels die wegvliegen. Hoe meet je dat in godsnaam
Vele jaren geleden om 0030 oud en nieuw op de intensive care gezeten omdat een scharrel van 45kg van een maat van me een acute alcoholvergiftiging had. In zo'n politiegolf achterin gepleurt ondat die toevallig daar kwam in het centrum voor de kroeg en met piepende banden naar het ziekenhuis omdat zij al dr oogjes naar achteren had gerold...Normaal reageer ik niet op zulke items.
Dit keer wil ik toch wat kwijt aan die droeftoeter over de vervuiling van het lucht en rest van blabla en de zatlappen.
Hij zal ballen hebben als hij Carnaval ook wil verbieden, hoeveel coma zuipers, dronken geweld tegen handhaving in Noord-Brabant, Limburg ?
Verzieken een traditie van de echte carnavalisten.
Heeft hij nog grotere ballen dan Skieen op eigen risico en kosten.
Hoeveel gipsvluchten van de ANWB komen extra terug met idioten die niet kunnen Skieen of overlijden dat ze buiten de piste skieen? Luchtvervuiling??
Alles over 1 kam.