The Great Wall [Compound]

Dit was voor mij wat betreft de schietlijst dé reden om de demo te bezoeken.

En dat stelde zeker niet teleur!

Er waren mooie producten en de finale was natuurlijk te gekk.
Maar RiaKeo met haar producten zijn inderdaad de crème de la crème in NL.

Zelf ben ik niet zo van het filmen maar deze moest ik op beeld hebben en gelukkig de 31e in de straat.

Ooh dat word genieten!!

Hoe vaker ik deze box zie, hoe erger het gaat kriebelen. Wat een bak is dit zeg, schitterend. Het mooiste blok van NL.

Dit was voor mij wat betreft de schietlijst dé reden om de demo te bezoeken.

En dat stelde zeker niet teleur!

Er waren mooie producten en de finale was natuurlijk te gekk.
Maar RiaKeo met haar producten zijn inderdaad de crème de la crème in NL.

Zelf ben ik niet zo van het filmen maar deze moest ik op beeld hebben en gelukkig de 31e in de straat.

Ooh dat word genieten!!
Was je ook in Benthuizen?

Hoe vaker ik deze box zie, hoe erger het gaat kriebelen. Wat een bak is dit zeg, schitterend. Het mooiste blok van NL.

Deze mening deel ik, zeker als je alleen 2024 productie in overweging neemt.

Vind de 2025 Exceptional ook erg mooi en natuurlijk de Triple Melody!

Toch vind ik deze het mooiste!

Blij deze aangeschaft te hebben ondanks dat ik hem goedkoper had kunnen krijgen, we gaan hier onwijs van genieten!!

Was je ook in Benthuizen?

Jazeker. En genieten dat het was!

Buiten het vuurwerk op Scheveningen, de show bij het vreugdevuur in Duindorp en wat kleine showtjes na, was dit mijn eerste (grote) demo.

Helaas liet de gezondheid het niet toe om ook nog naar Pijnacker te gaan want dit was echt gaaf om zo mee te maken.

Ik baal van mezelf. Deze stond op nr1 van het lijstje en toch door de prijs laten staan en dan zie ik dit allemaal weer en dan kan ik mij wel voor de kop slaan. Ga ik deze straks nog kopen voor de volle mep zeker.
Voor 350 nog te vinden. Dan betaal je maar 50 meer dan waar hij in de freak voor werd aangeboden. Het is nu of nooit Arviidd

TsjaJa, nooit gedacht dit te zeggen maar ik ben serieus aan het overwegen deze toch te bestellen gezien er wat extra vrienden langskomen die graag nog wat extra’s willen.

Gezien de eerste filmpjes en de prijs in 2024 en het principe over de eurootjes (nog steeds wel) nooit naar gekeken.
Maar wat een kleine verandering al voor schuiven kan zorgen is wel duidelijk.

Ook de weersverwachting ziet er veel belovend uit.

Back
Bovenaan