YOYOYO
VWC lid
Haha nee maar ik had iemand mee die ook tilde en hij had natuurlijk geen idee. Was ff opletten maar allemaal goed gekomenJa die had ook heel het assortiment van die winkel op die toonbank liggen natuurlijk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Haha nee maar ik had iemand mee die ook tilde en hij had natuurlijk geen idee. Was ff opletten maar allemaal goed gekomenJa die had ook heel het assortiment van die winkel op die toonbank liggen natuurlijk
Wat een kwaliteitFilmpje van vanavond:
Was je ook in Benthuizen?Dit was voor mij wat betreft de schietlijst dé reden om de demo te bezoeken.
En dat stelde zeker niet teleur!
Er waren mooie producten en de finale was natuurlijk te gekk.
Maar RiaKeo met haar producten zijn inderdaad de crème de la crème in NL.
Zelf ben ik niet zo van het filmen maar deze moest ik op beeld hebben en gelukkig de 31e in de straat.
Ooh dat word genieten!!
Hoe vaker ik deze box zie, hoe erger het gaat kriebelen. Wat een bak is dit zeg, schitterend. Het mooiste blok van NL.
Was je ook in Benthuizen?
Voor 350 nog te vinden. Dan betaal je maar 50 meer dan waar hij in de freak voor werd aangeboden. Het is nu of nooit ArviiddIk baal van mezelf. Deze stond op nr1 van het lijstje en toch door de prijs laten staan en dan zie ik dit allemaal weer en dan kan ik mij wel voor de kop slaan. Ga ik deze straks nog kopen voor de volle mep zeker.
waar staat ie nog voor die prijs?Voor 350 nog te vinden. Dan betaal je maar 50 meer dan waar hij in de freak voor werd aangeboden. Het is nu of nooit Arviidd
Frieslandwaar staat ie nog voor die prijs?
Ah sundFriesland
Mijn rug zei auw vanmiddag bij Cees

Heeft iemand een foto met de deksel open? Waar je kan zien hoe 'ie opgebouwd is? Vraag dit voor een vriend..![]()
Nie kumam z tego ani słowa!uitgebreide review, wel in het Pools
Nie kumam z tego ani słowa!