The Great Wall [Compound]

Dit jaar ook in de straat. Mijn duurste stukje vuurwerk ooit. Maar omdat dit het 'laatste' jaar is, had ik het er voor over! Ben echt benieuwd.

Mooie kleuren, lekker tempo.
Jammer dat Riakeo alles zo vol propt met goud. Je moet er van houden..

Qua kwaliteit is het echt topspul, daar betaal je dan ook voor.

Ooh, dit is wel echt heel erg dik hoor, zoals gezegd komt dit wel heel dichtbij perfectie. Helaas niet gekocht, maar krijg wel enorme FOMO bij deze. Wat een bak!

• Like
Waarderingen: l166
Wat een bakbeest. Krijg steeds de neiging om te controleren of deze wel werkelijk op de bon staat. Bijna niet te geloven dat ‘ie in bestelling staat, elke keer een geluksmomentje te realiseren dat deze toch echt in de straat staat straks!

Zeker met perfect weer gaat dit zwaar genieten worden.

Ik ging dit apparaat vorig jaar halen met nog een aantal flinke units. Alles stond klaar op de toonbank om mee te nemen, echter had iemand The Great Wall op mijn order aangezien voor de O’Mega van Vuurwerktotaal 😂 . Kortom Geen Great Wall maar in plaats daarvoor de O’Mega stond klaar. Gelukkig zag ik het op tijd zodat ik toen wel The Great Wall mee kreeg.

Zou je gebeuren dat je thuis komt en het dan pas ontdekt.. 👀

Ik ging dit apparaat vorig jaar halen met nog een aantal flinke units. Alles stond klaar op de toonbank om mee te nemen, echter had iemand The Great Wall op mijn order aangezien voor de O’Mega van Vuurwerktotaal 😂 . Kortom Geen Great Wall maar in plaats daarvoor de O’Mega stond klaar. Gelukkig zag ik het op tijd zodat ik toen wel The Great Wall mee kreeg.

Zou je gebeuren dat je thuis komt en het dan pas ontdekt.. 👀
Hallo zo doos is toch niet te missen als je je bestelling in je auto sleept haha

Back
Bovenaan