The Great Wall [Compound]

Hoe kwam 'ie in het echt over? Als ik ((het filmpje)) vergelijk met de de filmpjes van de Extraordinary die bij Kuiper geschoten was, komt die laatste meer gaaf over. Het zal ongetwijfeld hetzelfde zijn... maar ben benieuwd hoe 'ie op je over kwam?
Hij kwam over op ons als erg indrukwekkend, de omstandigheden zoals de wind maakte het één van de toppers van de avond. Weet zeker dat ze allebei hetzelfde zijn.

Op de demo net gezien. Kom me op film nooit echt bekoren, maar vanavond was dit wel echt een topper. Het laatste salvo was ook echt bizar met een soort strobe tips.. heel vet. Als je dit in de straat hebt mag je in je handjes wrijven (en een brede straat hebben)

Hoe kwam 'ie in het echt over? Als ik ((het filmpje)) vergelijk met de de filmpjes van de Extraordinary die bij Kuiper geschoten was, komt die laatste meer gaaf over. Het zal ongetwijfeld hetzelfde zijn... maar ben benieuwd hoe 'ie op je over kwam?
Kort samengevat durf ik wel te stellen dat dit absoluut het allermooiste is wat je op de Nederlandse markt vandaag de dag kunt krijgen. Adembenemend mooi, harde klappen, perfecte hoogte, daadwerkelijk alles klopt aan deze box.

Ik heb ze beiden live gezien. The great wall vond ik echt wel beter. Maar het zijn beide onwijs dikke bakken

Poah! Wat een dijk van een bak is dit, zeg! 😍 Echt grandioos! Dit zit op perfectie, in elke betekenis van het woord. Beter vuurwerk ga je in Nederland niet kunnen kopen.

Hahahaha die reactie van het ventje in jouw omgeving ook na de laatste paar schoten.
Wat een dikke doos vuurwerk zeg. Echt niet normaal vet apparaat.

Gekk.. denk dat ik deze dan maar een eindje verderop in de straat zet. Zou haast zeggen dat het zonde is om er vlak onder te staan.
Schiet die van mij wel voor jou (en andersom)? :p

Wat blijft het toch een beauty en top dat ie vanavond ook gewoon weer zo goed presteerde. Dikste bak van de avond; gaan we dik van genieten!

Veruit het mooiste wat er op de demo geschoten werd. Eigenlijk klopt gewoon alles aan deze bak, het tempo is precies goed, prima burst, super heldere kleuren, fijn goud met een goeie hangtime. Dit is absoluut een van de mooiste bakken op de NL markt. Niet de goedkoopste maar het geld waard als je echt iets wilt hebben wat je bijblijft.

Poah! Wat een dijk van een bak is dit, zeg! 😍 Echt grandioos! Dit zit op perfectie, in elke betekenis van het woord. Beter vuurwerk ga je in Nederland niet kunnen kopen.

Als je dit toch ziet dan schieten mij echt een paar dingen door het hoofd:

1. als niet Riakeo importeur kan ik mij voorstellen dat je je haren wel uit je kop kunt trekken dat je de Riakeo boot gemist hebt. Hier komt NIEMAND in de buurt.
2. Wat zijn wij jarenlang voor de gek gehouden met (met alle respect) middelmatige kwaliteit effecten vergeleken met dit, Zelfde gedachte heb ik ook bij Funke.
3. Wat jammer dat we er maar zo kort (officieel) van kunnen genieten. Net als met de funke kometenbomben en katan oldschool knallers
4. Waarom is mijn budget al ver op!!

Als je dit toch ziet dan schieten mij echt een paar dingen door het hoofd:

1. als niet Riakeo importeur kan ik mij voorstellen dat je je haren wel uit je kop kunt trekken dat je de Riakeo boot gemist hebt. Hier komt NIEMAND in de buurt.
2. Wat zijn wij jarenlang voor de gek gehouden met (met alle respect) middelmatige kwaliteit effecten vergeleken met dit, Zelfde gedachte heb ik ook bij Funke.
3. Wat jammer dat we er maar zo kort (officieel) van kunnen genieten. Net als met de funke kometenbomben en katan oldschool knallers
4. Waarom is mijn budget al ver op!!
Punt 1 en 3 ben ik volledig met je eens en punt 4 kan ik niet over oordelen. Punt 2 wil ik wel even nuanceren, ik denk dat de NL markt een paar jaar geleden niet klaar was voor producten in deze prijsklasse. Natuurlijk waren er liefhebbers te vinden voor echt mooie dingen maar het is pas van de laatste paar jaar dat doorsnee consumenten ook wat meer van de duurdere producten kopen en er dus genoeg van omgezet kan worden.

Punt 1 en 3 ben ik volledig met je eens en punt 4 kan ik niet over oordelen. Punt 2 wil ik wel even nuanceren, ik denk dat de NL markt een paar jaar geleden niet klaar was voor producten in deze prijsklasse. Natuurlijk waren er liefhebbers te vinden voor echt mooie dingen maar het is pas van de laatste paar jaar dat doorsnee consumenten ook wat meer van de duurdere producten kopen en er dus genoeg van omgezet kan worden.
Mja de hollander is van veel voor weinig zeggen ze maar ik weet zeker dat voor kwaliteit altijd een markt is en zichzelf verkoopt. Kijk maar de diamond collection in het begin, destijds werd dat ook als premium merk neergezet, een stuk duurder maar echt wel succesvol was voor die tijd, jaren 90 echt wel kwaliteit in vergelijking met wat toen de standaard was.

Vroeger was het kleine vuurwerk ook van hoge kwaliteit maar elk jaar werd er weer aan de kwaliteit gemorreld om nog meer winst te maken en lagere prijs, totdat het uiteindelijk rotzooi werd. Zie je ook weer gebeuren met categorie 1, in het begin leuk nu belabberd slecht.

Mja de hollander is van veel voor weinig zeggen ze maar ik weet zeker dat voor kwaliteit altijd een markt is en zichzelf verkoopt. Kijk maar de diamond collection in het begin, destijds werd dat ook als premium merk neergezet, een stuk duurder maar echt wel succesvol was voor die tijd, jaren 90 echt wel kwaliteit in vergelijking met wat toen de standaard was.

Vroeger was het kleine vuurwerk ook van hoge kwaliteit maar elk jaar werd er weer aan de kwaliteit gemorreld om nog meer winst te maken en lagere prijs, totdat het uiteindelijk rotzooi werd. Zie je ook weer gebeuren met categorie 1, in het begin leuk nu belabberd slecht.
Daar heb je dan ook wel een punt, de Diamond Collection was niet goedkoop maar verkocht wel.

De kwaliteit van klein vuurwerk is tegenwoordig bedroevend laag ja, kijk maar eens naar de gemiddelde grondbloem of naar de Happiness die vroeger zo leuk en goed waren. In CAT F1 waren tot 2020/2021 een hoop kwalitatief goede dingen te krijgen en inmiddels moet je daar goed naar zoeken, het is er zeker nog wel maar het is een relatief klein deel van het totale aanbod.

The Great Wall heeft een adviesprijs van 399,50 en was natuurlijk in de diverse acties een stuk goedkoper maar had nog steeds een aardig prijskaartje. Desondanks hoor ik overal dat ze goed verkopen en dat betekent dat we bereid zijn om de portemonnee te trekken terwijl ik nog steeds berichten voorbij zie komen van mensen die niet veel meer dan 1 Euro per 30mm schot willen betalen...

Back
Bovenaan