[Prijsvraag] Vuurwerkland.nl - Meer dan €2.500 aan prijzen!

Wat een top prijzenpot van jullie (Wolff)! Ik heb hier echt even voor gezeten en moet zeggen: hij was echt niet makkelijk. Wellicht ook niet alle vragen goed. Maar m’n best gedaan!

Mijn favoriete Wolff product aller tijden is de Jackhammer. Puur om z’n prachtige crackling tails, keiharde boeketten met mooie gekleurde blinkers, in verschillend shapes geschoten. En vooral de eindcake… die laat elk jaar de straat weer juichen. Helaas door het kooiverbod is de Jackhammer zoals ik hem ken, omgelabeld. Maar ik laat mij verrassen! Turbo domination wordt zijn waarlijke vervanger!🤩 En mocht ik deze prijs winnen vind ik er 2 echt niet erg hoor!😋🤩🤩

Ondanks dat ik niet mee kan doen met deze dikke oprijsvraag toch even mijn toftse Wolff product. Eentje iig die me altijd is bijgebleven omdat er heel veel toppers zijn geweest (Panter, Paris, Super 4-16, Silver Salute, Break Out etc etc)

Ik ga dan voor de 1e versie van de Cruel Traction . Wat een gruwelijke balk was dat toen ik hem voor t eerst zag. @Mattenfreak was daarbij en die kan het wel bevestigen denk ik.
Cruel traction was ook erg gaaf! Superharde burst, mooie kleuren! Was echt impressed toentertijd🤩

Fantastische prijsvraag, succes iedereen!

Wat betreft bonus vraag 3 is dat voor mij de Decibel, heerlijke combinatie van de sierlijkheid van spinners gecombineerd met een dikke burst, eerste jaar versteld gestaan wat er uit kwam voor het geld!

Begin jaren 90 had wolff de crazy cats. Dit waren soort cirkeltjes van kruit die ingetaped waren met een lontje, als je ze aanstak gingen ze heel snel draaien (soort jumping jack) ik was toen 13 en vond het een top product

Bonusvraag 3

Mijn favoriete artikel van Wolff is toch wel de Stars over Paris. Nostalgie en van grote emotionele waarde voor mij.
Dit artikel werd altijd gekocht door mijn ouders als enige 500 grammer naast het standaard 19uur assortiment en 24uur assortiment.

Die traditie heb ik altijd ten ere volgehouden en kan die finale dan ook dromen :)

Mijn favoriete artikel van Woff is toch wel de Cruel Traction. Dit was toentertijd één van mijn eerste doorlontbakken volgens mij. Hoge stress of hij wel goed zou gaan en niet door zou schieten. Uiteindelijk ging hij perfect, en wat een klappen kwamen hier vanaf !! Genieten 😍
Eerst zo geprobeerd:

IMAG1731.jpg

Maar toen met wat hulp van dit fijne forum, toch iets beter mijn best gedaan:
IMAG1733.jpg

En zie hier, alles afgegaan :p
IMAG1741.jpg

Back
Bovenaan