[Prijsvraag] Vuurwerkland.nl - Meer dan €2.500 aan prijzen!

Zie de antwoorden nog even niet blijf beetje steken op vraag 8 / 9 en 11 met het huidige volledige assortiment op de site

Dan maar vast Bonusvraag 3: Cruelty

Deze zat jaarlijks standaard in de collectie. Niet alleen vanwege de betaalbaarheid maar deze cake kon altijd mee in het geweld van 00:00
Was echt een heerlijke chaos in de lucht, harde klappen, dikke boeketten, het geweld wat er van uit kwam was echt heerlijk. Zeker in meervoud ;)
De salvo's van 4 schoten was gewoon machtig mooi!
20190105_171931.jpg

Wat een super actie weer.
Verwacht dit jaar heel veel van the golden tower, juggernaut en de centuryshow.

Mijn all out topper van over de jaren blijft toch wel de break out!

Ik heb me de pleuris gezocht, maar kan ze nog steeds niet vinden. Hebben @Koala of @Wolff Vuurwerk wellicht een hint? :bonk:

Ik denk dat er iets niet klopt.

Als je in de startpost klikt op vuurwerkland en vervolgens op volledige assortiment, dan krijg je 150 items.
Ook nieuwe 2025 items missen in deze lijst, dus die lijst is incompleet.

Een klein voorbeeld zijn bijvoorbeeld de losse cakes van de Golden Tower, de Golden Tower zelf staat er wel op.
En zo heb ik er nog wel minimaal één die er niet tussen staat en voor 99% zeker een antwoord op een cryptische vraag is.

Dus misschien handig om te weten waar we precies moeten zoeken en tot welk jaar het terug gaat.
Betreft het alleen 2025 items of letterlijk alle Wolff items?

Vuurwerkland of het VWC archief?

Ik denk dat er iets niet klopt.

Als je in de startpost klikt op vuurwerkland en vervolgens op volledige assortiment, dan krijg je 150 items.
Ook nieuwe 2025 items missen in deze lijst, dus die lijst is incompleet.

Een klein voorbeeld zijn bijvoorbeeld de losse cakes van de Golden Tower, de Golden Tower zelf staat er wel op.
En zo heb ik er nog wel minimaal één die er niet tussen staat en voor 99% zeker een antwoord op een cryptische vraag is.

Dus misschien handig om te weten waar we precies moeten zoeken en tot welk jaar het terug gaat.
Betreft het alleen 2025 items of letterlijk alle Wolff items?

Vuurwerkland of het VWC archief?
Hey, ik doelde zelf eigenlijk op het tweede onderdeel van de vragenlijst waar ik me de pleuris voor heb gezocht. De cryptische vragen zijn me denk ik wel gelukt.

Mijn favoriete product is de Phantom uit de Full Loaded serie.
Eerst een prima fontein die opeens overgaat in een 25 gram per shot cake.
Met een hele felle lichtblauwe lichtkogel die bijna traag klimt en uiteindelijk hele dikke boeketten.
De verraste reacties van het publiek als de fontein stopt en de cake begint waren geniaal, voelde als een kleine show.

5671531-phantom.png

Mijn favoriete wolff product allertijden is toch wel de pyro league, dit is gebaseerd op wat ik zelf heb afgestoken van wolff vuurwerk! Hij heeft 108 schoten heeft 20 mm tubes maar als er 25 mm stond had ik het ook wel geloofd! Mooi tempo en mooie effecten en dat voor een paar tientjes! Kortom voor de wat kleinere/mid beurs is dit de topper aller tijden voor mij!

Gave actie, waarvoor dank aan VWC en Wolff voor het mogelijk maken hiervan!
Mijn old-time favourite is en blijft de Wings of Darkness. Ik ben blij om te zien dat de multicolour effecten de laatste jaren weer wat terug beginnen te komen, nadat we jaren overspoeld zijn met goud. Wat een gave, felgekleurde bak was dit. Niet de grootste cake, niet de snelste, maar toch trok hij steeds weer de aandacht.

Leuke actie dit! Weer lekker de site rondgestruind om tot de goede antwoorden te komen

Als bonusvraag 3 ben ik dit jaar toch erg benieuwd naar de gold navy!

Hele leuke prijsvraag. Kost wat hersengekraak, maar hopelijk heb ik de juiste antwoorden en wat een waanzinnige prijzen zeg! Heel erg bedankt Wolff vuurwerk en VWC.

Als bonusvraag 3 heb ik : de Furious.
Ik vond dat echt een hele leuke waaier met kleur, gevarieerde effecten, tempo en burst waren dikke prima! Ondergewaardeerd pareltje...

Succes allemaal met deze prijsvraag!

Formulier ingevuld!

Als bonusvraag 3 voor mij: Decibel

Misschien niet voor iedereen de mooiste/gaafste, maar ik blijf hem vet vinden dikke gouden spinners naar blinkerboeketten!

Back
Bovenaan