Toen dacht ik nog aan iets met "the real ...." maar daar kwam ik ook niet verder mee omdat die extra e nog ergens vandaan moest komenJa precies, zo zit dat... maar ze verkopen geen Herlat cakes?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Toen dacht ik nog aan iets met "the real ...." maar daar kwam ik ook niet verder mee omdat die extra e nog ergens vandaan moest komenJa precies, zo zit dat... maar ze verkopen geen Herlat cakes?
Al die blitz dozen zijn toch van Herlat?Ja precies, zo zit dat... maar ze verkopen geen Herlat cakes?
dacht het wel jaAl die blitz dozen zijn toch van Herlat?

Had nog wel verwacht dat hier wat foute antwoorden zouden zijn maar het lijkt of iedereen 'm goed heeft, lekker bezig allemaal!![]()
Ik neem aan dat alleen insturen van het woord LESLI genoeg is als antwoord.
Dat kopiër ik elke keer gewoon weer als eerste en vergeet het onderwerp van de mail niet te veranderenDit moet er ook bij:
Nickname op VWC:
Voornaam en achternaam:
Emailadres:
Telefoonnr:
Tis al spannend genoeg zo, helemaal prima...niks meer aan doen!!Het is wel jammer dat er niet een 'live' trekking is, dat zou ik erg leuk vinden om te zien.
Dus dat degene wie aan het rad draait dit dan live filmt, op laten we zeggen vrijdag middag 17:00 na de afloop van de prijsvraag.
Dan zitten hier alle freaks in spanning te wachten haha.
Ga jij dan ff 300 namen uitprinten en op een rad plakken?Het is wel jammer dat er niet een 'live' trekking is, dat zou ik erg leuk vinden om te zien.
Dus dat degene wie aan het rad draait dit dan live filmt, op laten we zeggen vrijdag middag 17:00 na de afloop van de prijsvraag.
Dan zitten hier alle freaks in spanning te wachten haha.
Ga jij dan ff 300 namen uitprinten en op een rad plakken?![]()
Vertrouw je t niet ofzo?Doelde eigenlijk op: als degene wie de trekking doet, dit dan live filmt.
We gaan hier natuurlijk niet meer met pen & papier lopen knutselen in een digitaal tijdperk.
![]()