Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wij hebben meestal van de Zweedse fakkels: zo'n houtblok waar een kruis in is gezaagd met een aanmaakblokje erin.
Geeft extra sfeer, warmte als het koud is en elk jaar verschijnen er dan rond 01.30u lange stokken en marshmallows voor de kids...
De laatste jaren waaide het meestal redelijk hard en vlogen de blokjes inderdaad ook vanzelf in de fik. Extra sfeer en scheelde opruimen!![]()
Een oud olievat ontbreekt nooit! Ik vier al 20 jaar met een vaste club de dag en los van vuurwerk moet er ook hout gestookt worden. Ook het kortzagen van de pallets (onder genot van een pilske) is een traditie geworden.
Verbazend lang!! Wij gebruiken ze meestal echt pas na 00.00u. We stoken echt door tot 02.00u en daarna ruimen we op. Regelmatig hebben we ze daarna nog moeten blussen zodat ze uitgingen omdat we toch echt naar binnen wilden....Hoe lang doe je met zo'n Zweedse fakkel als ik vragen mag?
Ik ben namelijk nog in dubio over een ton maar dit klinkt als een goed alternatief.
Verbazend lang!! Wij gebruiken ze meestal echt pas na 00.00u. We stoken echt door tot 02.00u en daarna ruimen we op. Regelmatig hebben we ze daarna nog moeten blussen zodat ze uitgingen omdat we toch echt naar binnen wilden....
Wel zijn er verschillen in kwaliteit en dikte van de stam die gebruikt wordt. Dat scheelt enorm in brandtijd.