Knettermans
VWC lid
Wie is er nou zo gek om zoveel F1 vuurwerk te kopen?Sommige mensen kwamen zelfs daarmee niet uit in de coronajaren.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wie is er nou zo gek om zoveel F1 vuurwerk te kopen?Sommige mensen kwamen zelfs daarmee niet uit in de coronajaren.
Met een afbeelding van je favoriete crewlid voorop en je minst favoriete crewlid achterop!20 jaar VWC ondergoed misschien? #durftevragen
Voorop Bruls, die kun je dan goed zien als je je weet wel.. Dan blaast hij goed op.Met een afbeelding van je favoriete crewlid voorop en je minst favoriete crewlid achterop!
Edit: Beschamend eigenlijk wel! Voorop gewoon een romeinse kaars, acherop: 'Tot hier en verder'
...of Hubert Bruls achterop, ook goed!
Goed idee! Ik heb er best wel wat voorover om mijn vrouw te zien in een VWC jubileum string met mijn forumnaam erop!20 jaar VWC ondergoed misschien? #durftevragen
Eindelijk vuurwerk in de slaapkamer!Goed idee! Ik heb er best wel wat voorover om mijn vrouw te zien in een VWC jubileum string met mijn forumnaam erop!
Die wil ik ook wel zien hoorGoed idee! Ik heb er best wel wat voorover om mijn vrouw te zien in een VWC jubileum string met mijn forumnaam erop!
Er is iemand die truien wil doen toch? daar misschien het idee opperen ?20 jaar VWC sweaters/truien?! incl username?
Teveel verhullend als jouw naam er nog op pastGoed idee! Ik heb er best wel wat voorover om mijn vrouw te zien in een VWC jubileum string met mijn forumnaam erop!
Levensgevaarlijk..