Mededeling Vuurwerkcrew 2025

Lekker bezig mannen! Met afstand mijn best bezochte site al jaren lang. Nog een dark mode op de telefoon erbij en het is perfect.

Ik ben ook blij dat de topics weer open gaan met buitenlands vuurwerk dat hier legaal is. Ik voorzie alleen wel dat het weer een hoop gedoe gaat opleveren als mensen hun posts (terecht) verwijderd gaan worden. Hoop dat iedereen zich aan de regels houdt zodat het sfeertje net zo lekker blijft als afgelopen jaar en het voor jullie als mods te doen blijft.

Content met deze mooie update!

Wilde er ergens al over beginnen, VWC 20 jaar! Goede reden voor een feestje! Niet gedacht dat dit Fora zolang zou kunnen bestaan! Dank aan de leiding en leden natuurlijk! Met elkaar hebben wij dit bereikt!

Mss een mooi topic openen over 20 jaar VWC! Oude verhalen, foto's, gebeurtenissen en momenten met elkaar delen uit de afgelopen 20 jaar forum geschiedenis! Ik lees vanaf begin der tijden mee en dit jaar 15 jaar lid! Ik heb zoals velen van jullie aardig wat meegemaakt hier! Het zou leuk zijn om al die leuke herinneringen weer met elkaar te kunnen delen!

Dus VWC, gefeliciteerd met jullie jubileumjaar!

Prachtig om te zien jullie alweer 20 jaar bestaan :) waarvan ik al 17 jaar mee maak nu.
de nieuwe forum software is top, reageert snel chat werkt goed top gedaan...

Buitenlandse topic producten weer open gaat helemaal geweldig, me inzit om veel producten toe te voegen afgelopen 2jaar iniedergeval niet voor niks geweest. zal ook op letten wat ik wel en niet aan maak als topic :) zeker om dat hier veel vraag na is en info met elkaar te delen

bedankt crew :)

Bijna 20 jaar, gaat echt hard en kom hier nog elke dag met plezier. Top dat jullie mods er nog steeds tijd en energie in steken, en zo als jullie weten, weet ik als geen ander hoeveel tijd het kost en wat er allemaal bij komt kijken het forum draaiende te houden. Veel succes en hopelijk gooit de regering geen roet in het eten en komt er ook nog een 25 jarig jubileum :thumbup:

Kunnen we ook iets van een zwarte lijst doen voor winkeliers? Ik heb berichten gelezen van winkels die mensen oprichten. Zoals die in Diemen, en Vox vuurwerk. Lijkt me niet een meerwaarde om dat soort sites de vrijheid te geven zichzelf hier te promoten. De freakzaken hebben het over t algemeen prima op orde, waarvoor dank, maar er zijn er ook wat die echt denken de boel te flessen.
Om nog maar te zwijgen over die zogenaamde Duitse winkels. Man man man...

• Like
Waarderingen: heho
Bedankt mannen voor jullie harde werk hier!! Inmiddels mag ik van de 20 jaar 5 jaar lang deel uitmaken van de leden en dat heeft het plezier om en naar de jaarwisseling naar een heel ander niveau gebracht.

Heel erg benieuwd wat jullie voor een acties in petto hebben!!

Allereerst bedankt voor alle moeite en tijd die jullie in dit forum steken. Voor ons is het inloggen en klaar. Terwijl er achter de schermen zoveel meer gebeurd.

Wat betreft de keuze over het buitenlandse vuurwerk kan ik het daar alleen maar mee eens zijn. De tijden en regelgeving veranderen. Door het goede voorbeeld te nemen laat je als groot vuurwerkforum zien hoe het moet.

Nog een paar dagen, dan ben ik 19 jaar lid.
Heb er dankzij dit Forum een enorme berg met hele toffe herinneringen, vrienden/kennissen, shows etc bijgekregen waar ik met heel veel plezier aan terug denk en ook nog steeds van geniet !

Mooie momenten , superdikke jaarwisselingen, zelfs aan de waterkant gezellige tijden beleefd dankzij dit Forum. Fijn dat er ook ruimte is/blijft voor de andere hobby in de vorm van een Junktalk.

Af en toe een leuke prijs mogen winnen en mee mogen bouwen aan de grootste shows, Trophy's, Demo's, bestellingen afhalen, overal kom je wel bekenden tegen en het wederzijdse respect blijft. Ook al gaat het soms even wat minder, de echte pyro's blijven elkaar spreken.

Tot slot, ook ik waardeer het heel erg dat het Buitenlandse gedeelte weer open gaat, zou zeggen op naar de 25 jaar !

Bedankt Vuurwerkcrew en ook zeker alle leden :thumbsup: :biertje:

Mss een mooi topic openen over 20 jaar VWC! Oude verhalen, foto's, gebeurtenissen en momenten met elkaar delen uit de afgelopen 20 jaar forum geschiedenis! Ik lees vanaf begin der tijden mee en dit jaar 15 jaar lid! Ik heb zoals velen van jullie aardig wat meegemaakt hier! Het zou leuk zijn om al die leuke herinneringen weer met elkaar te kunnen delen!

Dus VWC, gefeliciteerd met jullie jubileumjaar!

Leuke insteek, nemen we mee in de Countdown, Wesley zet achter de schermen het topic alvast klaar! :D

Mooi en gefeliciteerd! De nieuwe software bevalt hier ook heel erg, goede verbetering. Ook mooi dat er weer over bepaalde producten gesproken kan worden en feedback vanuit de leden serieus wordt besproken.

Ik vind het top dat er nog een forum is want dit is echt veel beter dan een facebook groep ofzo. Veel overzichtelijker. Daarbij ben ik niet meer van social media tegenwoordig.

Mooi en gefeliciteerd! De nieuwe software bevalt hier ook heel erg, goede verbetering. Ook mooi dat er weer over bepaalde producten gesproken kan worden en feedback vanuit de leden serieus wordt besproken.

Ik vind het top dat er nog een forum is want dit is echt veel beter dan een facebook groep ofzo. Veel overzichtelijker. Daarbij ben ik niet meer van social media tegenwoordig.
Dat ben ik volledig met je eens!! Wat een pulp komt er op facebook langs zeg verschrikkelijk😅

Ik ben inmiddels ook al 17 jaar een trouwe en zeer regelmatige VWC bezoeker
Mede door het forum een hoop productkennis opgedaan. Dat ruim ingezet in de verschillende shops waar ik door de jaren heen heb gestaan en mede door het forum mee in contact kwam.

Veel gelijkgestemden die het forum tot een leuke, gezellige en succesvolle plek voor info over onze jobby en passie maken. Dank dat jullie als crew dit mogelijk maken.

Een aantal mensen ook in persoon leren kennen wat zeer waardevolle momenten en hele mooie herinneringen opleverde. Mede door het lidmaatschap van VWC meetings en demo's gaan bezoeken en uiteindelijk de kans gekregen om shows te bouwen en dat met volle passie te doen.

Blij met de voor mij op meerdere fronten grote waarde die VWC in mijn hobby en passie toevoegde!! Op naar 25 jaar!!

Dank voor de inzet allemaal.
Mijn 15e jaar ook alweer, bizar hoe snel het gaat allemaal.
Ik mis het buitenlandse vuurwerk(winkels) wel enorm maar je kan helaas niet alles hebben. Ik snap het wel met de huidige ontwikkelingen.
Voor mij waren de sfeerverslagen altijd het mooiste van mensen die mooie winkels bezochten.

Back
Bovenaan