Was het maar zon feest,conclusion is dat er geen dikke bak meer bijkomt,denk wat Riakeo cakes en Orange Pride en dan is het alweer opWauw. Had je nou maar 2700 gezegd dan had je 2300 gekregen. Of werk dat niet zo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Was het maar zon feest,conclusion is dat er geen dikke bak meer bijkomt,denk wat Riakeo cakes en Orange Pride en dan is het alweer opWauw. Had je nou maar 2700 gezegd dan had je 2300 gekregen. Of werk dat niet zo?
Zou je t budget juist niet wat oprekken dit jaar? ivm laatste keer? Misschien ff thuis overleggen en wellicht kan er nog een dikke 50€ bij.Mijn budget zal rond de 350 euro zijn dit jaar.
Sinds ik 2 jaar geleden budget teruggeschroefd had van 1500-2000 naar 500-750 geniet ik zoveel meer van het vuurwerk. Dat wordt dit jaar niet anders, zelfs al is dit het laatste jaar. Ik geniet er gewoon niet meer van na de zoveelste box/cake of eindeloos zeulen, het is een grote adrenaline waas waar ik niet van geniet
Dus ook dit jaar 750,-
Daar zal inzitten
-1x 30mm cakes pakket en wat losse cakes voor 18-22u stoken
-1x 25mm snelvuurbeuker
-1x high quality kleurtjes compound
-1x finale compound
Miss nog wat klein spul voor met de neefjes nichtjes/kiddos maar thats it. Dat is waar ik echt van geniet, het blijft me dan ook zoveel beter bij
Ik neem geen risico's... direct leest mijn vlees mee op dit forum ofzo. Je mag er gerust een 0 achter plakken hoor.Zou je t budget juist niet wat oprekken dit jaar? ivm laatste keer? Misschien ff thuis overleggen en wellicht kan er nog een dikke 50€ bij.
Ja die van mij ook denk...Mijn budget zal rond de 350 euro zijn dit jaar.
Wat halen jullie ervoor dan?Heb dit jaar ongeveer 500 en vind het eigenlijk karig wat ik er allemaal voor heb vorig jaar 300 uitgegeven enja toen koos ik meer voor de 1+1 deals ipv echt kwaliteit.Heb nu Gracefulness, Therma Jewels,Brutal Buffalo en Coloured Leopard, nog 230 euro over en dat worden gewoon cakes denk ik.Liefste nog een grote rambak erbij maar dat vind ik wel weer zondeJa die van mij ook denk...
Zoo veel?? Jaa?? Krijgen jullie nooit te horen “ooh daar gaat 50euro”?Ja die van mij ook denk...
Nee dat was een geintje maar als je 500 als budget heb ben jij heel goed bezig met wat je nu hebt.Wat halen jullie ervoor dan?Heb dit jaar ongeveer 500 en vind het eigenlijk karig wat ik er allemaal voor heb vorig jaar 300 uitgegeven enja toen koos ik meer voor de 1+1 deals ipv echt kwaliteit.Heb nu Gracefulness, Therma Jewels,Brutal Buffalo en Coloured Leopard, nog 230 euro over en dat worden gewoon cakes denk ik.Liefste nog een grote rambak erbij maar dat vind ik wel weer zonde
Klopt,heb mn bestelling lopen bij Vathorst ,liefste neem ik nog een rambak maar nog 230 over dan is de beste keuze denk ik wat cakes erbijNee dat was een geintje maar als je 500 als budget heb ben jij heel goed bezig met wat je nu hebt.
Vuurwerk is natuurlijk heel persoonlijk. De 1 wil zoveel mogelijk lontjes aansteken en de ander dikke bakken van zn budget.
Op het forum hier zijn diverse goeie freakzaken met hele scherpe prijzen.
Wat halen jullie ervoor dan?Heb dit jaar ongeveer 500 en vind het eigenlijk karig wat ik er allemaal voor heb vorig jaar 300 uitgegeven enja toen koos ik meer voor de 1+1 deals ipv echt kwaliteit.Heb nu Gracefulness, Therma Jewels,Brutal Buffalo en Coloured Leopard, nog 230 euro over en dat worden gewoon cakes denk ik.Liefste nog een grote rambak erbij maar dat vind ik wel weer zonde
Kleine spul gaat er apart bij want voor de kinderen ga ik niet van mijn budget betalen haha.Ja 230...hoop dat ik het kan rekken na 300 haha bedoeling is vanaf 6uur bij de vuurton staan en af en toe wat afsteken.Bij ons in de buurt word aardig gestookt door vriendengroeppen(dik 10k)en andere hebben weer Pools vuurwerk dus na 00:00 Val ik in het niet bij hun dus steek alles voor middernacht af gok ikVuurwerk is helaas enorm duur (geworden), dus het is echt heel erg persoonlijk denk ik wat men afsteekt. En inderdaad iemand zijn budget.
Maar wat voor persoon ben je?
Je hebt namelijk mensen die schieten om 18:00 / 20:00 / 22:00 / 00.00 iets en klaar om 00:30 gaat het licht uit.
Je hebt ook mensen die echt de hele avond doorstoken, maar dan ook gewoon klein spul en fonteintjes.
Ben je alleen? Met of zonder kinderen erbij?
Er zijn zoveel variabelen dat het moeilijk is om een advies te geven.
Je hebt nu een paar mooie kleine compounds, dus het is maar net welke richting je op wilt.
Voor die 230 kan je nog een paar leuke assortimentjes pakken en wat fonteinen, of gewoon een dikke Riakeo/Wolff bak of een 400 shots rambakkie als slotstuk.
Om je een beeld te geven, ik had vorig jaar 480 uitgegeven.
Paar pakjes Cucarachas
Pakje Monsters
Geisha - Special 5
Elektrick
Delecious Thunder
Panther Box XL
Dog
Cairo Crackling
Neon Ghost
Pyro League
Color Hypnose
Van 18:00 tot 00:15 mee vermaakt en toen was het klaar voor mij.
Ja die Ultimate city trip lijkt me gaaf maar vind hem nu te duur haha.Dan had ik eerder moeten toeslaan....Zit nu zelf meer te denken aan Riakeo 500,Outburst,Eclipse,Orange Pride .Gewoon een paar top cakenIk zie dat je shopt bij Vathorst, en zo te horen worden er al dikke bakken afgestoken door de omgeving.
In mijn ogen wil je dan dus wat vermaak, dus zou ik een dikke compound uit me hoofd zetten.
Even snel wat stookvoer:
Monster Ride € 8,49
Big Color Orcs € 6,99
Special 5 € 49,99
Ultimate City Trip € 169,99
= € 235,46
Denk dat je dan aardig vooruit kan.
En je kan nog switchen he, de Special 5 voor de Pyro 5, de Ultimate City Trip voor de 5x19 Angels.
Misschien 2x een Monster Ride.
Maar daar zou mij keuze bij Vathorst nu naar toe gaan.
Wat halen jullie ervoor dan?Heb dit jaar ongeveer 500 en vind het eigenlijk karig wat ik er allemaal voor heb vorig jaar 300 uitgegeven enja toen koos ik meer voor de 1+1 deals ipv echt kwaliteit.Heb nu Gracefulness, Therma Jewels,Brutal Buffalo en Coloured Leopard, nog 230 euro over en dat worden gewoon cakes denk ik.Liefste nog een grote rambak erbij maar dat vind ik wel weer zonde
Voor 230 euro kan je nog een mooi assortimentje bij elkaar sprokkelen! zou dan eerder denken aan wat assortimentjes. Kan je altijd nog besluiten om er een soort van compound van te maken. Die ook nog is relatief lang duurt.
Per maand, voor 3 jaar lang, maar dat zeg je er niet bijVoor mij dit jaar €125,-
Het Angel assortiment bij vathorst (of) Riezebos) bijv. voor ca. 90€ een leuke set. Daarnaast wellicht nog een leuke week/maandactie afwachten. Riezebos zit 10 min verder en heeft ook leuk spul ertussen, zelf hier de saga en wat leuke fonteinen besteld waaronder laserstripe&dragonfly (leuk voor de kids)Klopt,heb mn bestelling lopen bij Vathorst ,liefste neem ik nog een rambak maar nog 230 over dan is de beste keuze denk ik wat cakes erbij
Haha ja zat al op hun website te kijken....die 25% is wel lekker alhoewel sommige artikelen wel iets duurder zijn dan bij Vathorst maar op bijvoorbeeld de Atlantis pak je al 13 euroHet Angel assortiment bij vathorst (of) Riezebos) bijv. voor ca. 90€ een leuke set. Daarnaast wellicht nog een leuke week/maandactie afwachten. Riezebos zit 10 min verder en heeft ook leuk spul ertussen, zelf hier de saga en wat leuke fonteinen besteld waaronder laserstripe&dragonfly (leuk voor de kids)
Succes en extra leuk al die afwegingen voor het laatste jaar!