Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor de fijne stream. Heel goed mee kunnen kijken op deze manier. Prima kwaliteit. Topper!
(Als alles goed verloopt) Vanavond hier weer live te volgen.![]()
Tja. Het viel me een beetje tegen. Icb was echt ander niveau. Total event vond ik echt helemaal niks, paar jaar geleden gehad en degene van vanavond was echt veel minder.Ben erg benieuwd naar de meningen van de mensen die er daadwerkelijk zijn geweest over de Total event box en de Total display 400. Kon er moeilijk een mening over vormen via de stream.
Insane crown bomber leek weer erg goed!
Die tds 400 leekt me wel goed, jammer dat ze de 300 niet geschoten hebben.Ben erg benieuwd naar de meningen van de mensen die er daadwerkelijk zijn geweest over de Total event box en de Total display 400. Kon er moeilijk een mening over vormen via de stream.
Insane crown bomber leek weer erg goed!
Waar, waar, waar?Lekker ding!
Ik sla harry janssen overZie nu al weer dat het merendeel per 2 geschoten wordt en dan haak ik al af, je kan ze ook per 4 of 6 tegelijk schieten hé maakt het nog meer indruknee sorry maar sla een broekhofje over ,
![]()
Geen enkel probleem guusje en droom lekker doorIk sla harry janssen over
On topic, fijne avond wederom. Prima geregeld door Broekhoff. Bedankt!![]()
Producten stonden voldoende uit elkaar om in te schatten wat eentje deed. Het publiek stond 70-80 meter breed ongeveer dus per 2 schieten was gewoon een goede keuze. Sommige artikelen werden zelfs eerst per 1 geschoten en daarna per 2, zodat iedereen een goed beeld had.Zie nu al weer dat het merendeel per 2 of zelfs meer geschoten wordt en dan haak ik al af, je kan ze ook per 4 of 6 tegelijk schieten hé maakt het nog meer indruk en lijkt het nog ergens opnee sorry maar sla een broekhofje over ,
![]()
Helemaal eens met je lijstje, al vond ik Urban Legend ook goed overkomen en een speciale vermelding voor die crosettecakes en Glitter Wall! Daar moet je van houden, maar vond ze erg fijn!Leuke avond met een prima finale.
Mijn lijstje toppers in willekeurige volgorde:
display turbo box, lekker rammertje en met de 20% acceptabel
philadelphia spitters gewoon erg goed uitgewerkt, je hebt wel goed weer nodig
the four legends; ging er verassend hard op vond ik! prijs van 139 niet waard maar met 20% wel het overwegen waard
San marino golden medal; leuke nieuwe binnenkomer voor in de vooravond
ICB, geen toelichting nodig, erg dik!
400 shots TDS ook gewoon steengoed
De rest van de grote boxen vond ik rommelig.Oja en de bizar 14 een leuk hebbedingetje!
Dank voor de twee freaks (geen idee wie ze waren) met wie ik stond voor de gezellige avond, thunderking/single shot verzamelaars haha