Freak-uitnodiging Demo Magnum Vuurwerk en Vuurwerkexpert 2025

Helemaal eens met je lijstje, al vond ik Urban Legend ook goed overkomen en een speciale vermelding voor die crosettecakes en Glitter Wall! Daar moet je van houden, maar vond ze erg fijn!
Die crosette cake was geweldig. en als ik dan zie dat ie maar "25" euro is en misschien ergens met wat korting wordt aangeboden dan kan ik niet uitsluiten dat ie hier dit jaar komt!

Nouw nouw je hebt nog wel een hoge dunk van jezelf om dit soort uitspraken te doen
Misschien heeft hij wel gelijk? Als je hier ooit geweest bent weet je dat ze producten dubbel schieten omdat je daar op een hele lange zijde langs het voetbal veld staat. Ver genoeg uit elkaar om links en rechts apart te zien. Op de stream lijkt het anders idd, dan zie je alles bij elkaar (ligt aan de filmer). Maar om zo te reageren is op zijn minst niet sjiek.. Je hoeft niet alles te zeggen wat je denkt.

Die crosette cake was geweldig. en als ik dan zie dat ie maar "25" euro is en misschien ergens met wat korting wordt aangeboden dan kan ik niet uitsluiten dat ie hier dit jaar komt!
Als je er hier 4 van koopt heb je een hele mooie crossette compound 😃 echt heel gaaf ding! Aanrader! Deze cake is echt heel sierlijk en gaat er dit jaar zeker weer bij komen.

Ben erg benieuwd naar de meningen van de mensen die er daadwerkelijk zijn geweest over de Total event box en de Total display 400. Kon er moeilijk een mening over vormen via de stream.

Insane crown bomber leek weer erg goed!

De insane crown bomber blaasde boven alles uit goeie burst harde klappen goeie effecten. Zoals we gewend zijn van deze topper. Ik vond de 1.2 total event persoonlijk tegenvallen. Leek wel 25 mm. Burst ook minder. De total display 400 deed het erg goed goed tempo en toch wel goede Burst

Back
Bovenaan