Wat is jouw budget dit jaar ?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hoewel het nog even duurt zijn er waarschijnlijk al veel leden bezig met in hun hoofd welke producten ze aan het eind van het jaar gaan aanschaffen. Deel hier wat jouw budget hiervoor is.

Laatst bewerkt:
Hoewel het nog even duurt zijn er waarschijnlijk al veel leden bezig met in hun hoofd welke producten ze aan het eind van het jaar gaan aanschaffen. Hier is het de mogelijkheid om deze lijsten te plaatsen!

Let op! Dit topic is gemaakt voor producten legaal consumentenvuurwerk dus geen buitenlands consumentenvuurwerk en professioneel spektakelvuurwerk.
Volgens mij verkeerde topic starter? ;)

En qua budget, dat is er om te negeren toch?

Budget is besproken
Ik heb t alleen ff niet onthouden 😏

Ik hou t netjes met een beetje extra voor misschien t laatste jaar.

Mijn vrouw denkt dat ik vorig jaar voor €1100 aan vuurwerk weggeschoten heb. Dat vond ze een belachelijk hoog bedrag en “dat is absurd en ga je nooit meer doen”.

Twee dingen:
1. Het bedrag lag aanzienlijk hoger dan ik haar verteld heb.
2. Dit jaar uiteraard nog meer vuurwerk dan vorig jaar!

Mijn vrouw denkt dat ik vorig jaar voor €1100 aan vuurwerk weggeschoten heb. Dat vond ze een belachelijk hoog bedrag en “dat is absurd en ga je nooit meer doen”.

Twee dingen:
Hahah my man!🫡

Twee dingen:
Same here! Vrouw lief denkt dat ik al paar jaar +- 750 euro heb gekocht maar dat ligt aanzienlijk hoger 3500🤣🤣

Mijn wederhelft zei afgelopen week.. Ik heb even in jouw vuurwerklijst gekeken en zag dat je al voor 2K besteld hebt. Lijkt me wel genoeg voor dit jaar of niet? Na aangegeven te hebben dat het nog niet de helft van vorig jaar was kwam er wat goedkeurend gebrom en was de angel eruit 😄

Het enige wat ze niet wist is dat ze op het verkeerde tabblad had gekeken.. Dit was mijn wishlist nog voor dit jaar, die ervoor was de bestellijst 🥹🥹

En die zit nu al op het dubbele 🥳🥳

Mijn wederhelft zei afgelopen week.. Ik heb even in jouw vuurwerklijst gekeken en zag dat je al voor 2K besteld hebt. Lijkt me wel genoeg voor dit jaar of niet? Na aangegeven te hebben dat het nog niet de helft van vorig jaar was kwam er wat goedkeurend gebrom en was de angel eruit 😄

Het enige wat ze niet wist is dat ze op het verkeerde tabblad had gekeken.. Dit was mijn wishlist nog voor dit jaar, die ervoor was de bestellijst 🥹🥹

Haha, heerlijk Jan.

Ik praat nooit over budget. Als ik de vraag krijg wat het kost, antwoord ik, geen idee? Die blik daarna is goud.

Laatst bewerkt:

U bent mijn held 🤗

Ik doe niet aan budget, ik bestel gewoon en als ik vind dat t genoeg geweest is stop ik ermee. Over prijzen en bedragen praten we hier thuis niet. De vrouw wil wel altijd meebetalen, ik kijk er toch ook naar zegt ze dan. Dus ik bestel lekker en meestal krijg ik dan in september/oktober ineens een bijdrage van haar kant op mn rekening gestort met de mededeling dat alles wat ik altijd heb toch wel leuk is, dus succes ermee...😅👌

Ik doe niet aan budget, ik bestel gewoon en als ik vind dat t genoeg geweest is stop ik ermee. Over prijzen en bedragen praten we hier thuis niet. De vrouw wil wel altijd meebetalen, ik kijk er toch ook naar zegt ze dan. Dus ik bestel lekker en meestal krijg ik dan in september/oktober ineens een bijdrage van haar kant op mn rekening gestort met de mededeling dat alles wat ik altijd heb toch wel leuk is, dus succes ermee...😅👌
Staan jullie open voor een driehoeksverhouding?

Dit is echt een heerlijke topic. 🍿

Budget wordt hier aangepast naar de acties. Als er compounds in zitten die ik wil dan worden ze gekocht. Mn vrouw draagt €500 bij aan t budget, de rest is voor mezelf.

Uiteraard al over de 500 heen 🥳

Back
Bovenaan