rocco
VWC lid
Onwijs jammer!Krijg op geen enkel bericht een antwoord, dit was in het verleden wel anders, dan had je meteen bericht terug
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Onwijs jammer!Krijg op geen enkel bericht een antwoord, dit was in het verleden wel anders, dan had je meteen bericht terug
Die zitten nu met die zotte Groene balletjes aan de biowijn om de deal te beklinken.Onwijs jammer!
Eens! Daarbij, omdat RTL roept dat 50 procent van de VVD om is, is dat meteen waar? Een partij die ondernemers meer ruimte wil geven om te ondernemen? Dat doe je niet door een sector met 118 miljoen omzet te verbieden. Eerst zien en dan gelovenMannen, nogmaals: it aint over till its over. Houd de moed er in, komt goed.![]()
Heb zo'n vermoeden dat wij dan wél met grof geweld verwijderd worden...En ander gaan wij toch met z'n allen een dagje op de A12 zitten, misschien luisteren ze dan wel naar ons
Nooit wat van gekomen? iedere keer is er wel iets verboden geworden, van knal vuurwerk tot vuurpijlen. Een vinger werd altijd afgehakt. Nu nog denken dat het allemaal wel meevalt lijkt mij niet verstandig en reeël zeker met zo'n wispelturig en onstabiel kabinet.denk dat deze traditie niet snel stopt, ook al komt er een eventueel verbod. En we hebben al zo vaak en om zoveel redenen zogenaamd dicht bij een verbod gestaan, maar het is er nog nooit van gekomen. Toch begrijp ik de angst, we voelen allemaal dat een verbod dichterbij en dichterbij komt, toch blijf ik hoop houden.
Hey ik bespeur aktie, wel wat laatEn ander gaan wij toch met z'n allen een dagje op de A12 zitten, misschien luisteren ze dan wel naar ons
Er is een RTL-onderzoek geweest dat een meerderheid van de Nederlandse samenleving dit wil.
Waarom willen ze nou niet begrijpen dat het vuurwerk wat we hier de laatste dagen kunnen kopen en afsteken niet het probleem is...
Elk jaar weer hetzelfde gemekker, ik had juist het gevoel dat de aanloop naar oud en nieuw dit jaar relatief rustig was.
Om gek van te worden.
Persoonlijk kan ik heel slecht tegen de onwaarheden, het verdraaien van feiten, onjuist presenteren van feiten. Als we het gaan verbieden dan wel om de juiste redenen.
Ondertussen maar weer werken aan een plan B, zonder vuurwerk geen oud en nieuw.
Ik zie een hoop reacties van mensen die zeggen het vuurwerk wel bij onze Ooster/Zuiderburen te halen maar vraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk bereid zijn het risico te nemen (boete/aantekening strafblad). Hoe graag ik zou willen, zou het zelf niet snel doen denk ik.