Jet Stream Fountain

Zo dat zou goed lullig zijn...
Dan maar hopen dat ze positief geblunderd hebben en het 300 moet zijn :bonk:

Heb deze ook besteld, lijkt me een tof ding maar als het echt 30 gram is dan is dat niet best. Heb deze gekocht omdat deze op het filmpje echt een jetstream geluid maakt 😎

Het verschil zou zich toch moeten tonen in de praktijk...

Hmm, 110gr zie ik er niet aan af maar 30 eerlijk gezegd ook niet. Inderdaad als bovenstaande; hoe het ook zij, mooi dingetje! Leuke paarsblauwe onder mooi krachtig gouden vuurzuiltje! Jammer dat hij hier niet verkrijgbaar was (sws buiten Outlet geen Rubro/Mania)

Hmm, 110gr zie ik er niet aan af maar 30 eerlijk gezegd ook niet. Inderdaad als bovenstaande; hoe het ook zij, mooi dingetje! Leuke paarsblauwe onder mooi krachtig gouden vuurzuiltje! Jammer dat hij hier niet verkrijgbaar was (sws buiten Outlet geen Rubro/Mania)
Dit resultaat haal je niet uit 30gr.
Tijdsduur en hoeveel breedte hoogte wat die fontein eruit spuugt.
Zal echt wel richting die 100gr gaan.

Gaaf ding. Overtuigend op deze video. Blijft een gouden kleurencombinatie. Uitwerking mooi constant.

2 van besteld bij Bruchem.

Eindelijk een fontein die niet dat kut crackling knetter troep heeft.

Lijkt een beetje op de fonteinen die ze bij Zena hadden. Bardabubga of zoiets

Weinig besproken product. Afgelopen jaar aantal van gehad, echt prima fonteinen. Helemaal voor het geld waarvoor ze worden aangeboden €5/8

Back
Bovenaan