Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoop dat het een grapje is en het etiket niet klopt NEC: 30 gram ipv 110 zijn wel zwaar voor z'n formaat.Bekijk bijlage 1806280
Dit resultaat haal je niet uit 30gr.Het verschil zou zich toch moeten tonen in de praktijk...
Hmm, 110gr zie ik er niet aan af maar 30 eerlijk gezegd ook niet. Inderdaad als bovenstaande; hoe het ook zij, mooi dingetje! Leuke paarsblauwe onder mooi krachtig gouden vuurzuiltje! Jammer dat hij hier niet verkrijgbaar was (sws buiten Outlet geen Rubro/Mania)
Ik kom hier even op terug de 30 gram die op het label staat klopt dus niet hij presteerde echt goed netzoals op de video hierboven voor herhaling vatbaar!!Hoop dat het een grapje is en het etiket niet klopt NEC: 30 gram ipv 110 zijn wel zwaar voor z'n formaat.Bekijk bijlage 1806280
Het verschil zou zich toch moeten tonen in de praktijk...
Hmm, 110gr zie ik er niet aan af maar 30 eerlijk gezegd ook niet. Inderdaad als bovenstaande; hoe het ook zij, mooi dingetje! Leuke paarsblauwe onder mooi krachtig gouden vuurzuiltje! Jammer dat hij hier niet verkrijgbaar was (sws buiten Outlet geen Rubro/Mania)
Inmiddels aan de collectie toe kunnen voegenHier in de buurt nog niet gespot helaas
Die bardarbunga was/is alleen een Zilverfontein. Maar verder redelijk vergelijkbaar kwa hoogte en tijdsduur2 van besteld bij Bruchem.
Eindelijk een fontein die niet dat kut crackling knetter troep heeft.
Lijkt een beetje op de fonteinen die ze bij Zena hadden. Bardabubga of zoiets