PyroSteen VWC lid 7 okt 2025 #41 Ik heb er ook twee besteld! Klopt het dat er twee varianten zijn? Op bovenstaande filmpjes lijkt er een blauw/witte en een paars/gouden te zijn.
Ik heb er ook twee besteld! Klopt het dat er twee varianten zijn? Op bovenstaande filmpjes lijkt er een blauw/witte en een paars/gouden te zijn.
tjeerdbeer VWC lid 7 okt 2025 #42 PyroSteen zei: Ik heb er ook twee besteld! Klopt het dat er twee varianten zijn? Op bovenstaande filmpjes lijkt er een blauw/witte en een paars/gouden te zijn. Klik om te vergroten... Ik denk eerder dat dit komt door de verschillende camera's, maar correct me if I'm wrong! Heb er zelf ook nog eentje liggen van vorig jaar.
PyroSteen zei: Ik heb er ook twee besteld! Klopt het dat er twee varianten zijn? Op bovenstaande filmpjes lijkt er een blauw/witte en een paars/gouden te zijn. Klik om te vergroten... Ik denk eerder dat dit komt door de verschillende camera's, maar correct me if I'm wrong! Heb er zelf ook nog eentje liggen van vorig jaar.