Pyroboy26
VWC lid
hahaha, aardig gewicht... viel me op dat dit zware kartons warenHier 7 karton in totaal, word oorlog![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
hahaha, aardig gewicht... viel me op dat dit zware kartons warenHier 7 karton in totaal, word oorlog![]()
In 1 project? Dat is inderdaad wel grof geweld ja!Hier 7 karton in totaal, word oorlog![]()
Label is al jaren een fout staat verkeerd om is 30 mm.Misschien overheen gelezen, maar is de 25mm op het label een fout? Dacht dat dit 30mm was?
Is een foutje op het label. Zijn daadwerkelijk 30 mm tubes.Misschien overheen gelezen, maar is de 25mm op het label een fout? Dacht dat dit 30mm was?
Er staat idd 25mm en 30 shots, maar is zoals Pyro_024 al zegt verkeerd om. Het is 30mm en 25 shots.Misschien overheen gelezen, maar is de 25mm op het label een fout? Dacht dat dit 30mm was?
Ik zag ze voor 29,99 bij ebbers, kom er zojuist vandaanNu in de aanbieding bij Ebbers in Giesbeek voor 22.50 €
TOP, DAN HEBBEN ZE DE PRIJS OP DE WAND NIET AANGEPAST.Op hun facebook
Bekijk bijlage 1806844
Haha had wel verwacht dat ze dit eindelijk is aangepast zouden hebben. Maar 3 jaar op rij een fout.Label is al jaren een fout staat verkeerd om is 30 mm.
Waarschijnlijk tube ingedeukt waardoor ie niet hoog genoeg kwam.Hier ging er net in de straat een af die niet helemaal lekker ging. Na een schot of 10/15 ging er een salvo af en 1 bombette klapte een meter of 15/20 verder in de straat uit elkaar een metertje boven de grond. Daarna erlangs gelopen maar cake stond gewoon recht op.
Iemand dit vaker meegemaakt met deze cakes?
Ja wat me wel opviel is dat de cake niet “in lood” was.Waarschijnlijk tube ingedeukt waardoor ie niet hoog genoeg kwam.
Waarschijnlijk bombette te laat afgegaan, en weer naar beneden gekomenHier ging er net in de straat een af die niet helemaal lekker ging. Na een schot of 10/15 ging er een salvo af en 1 bombette klapte een meter of 15/20 verder in de straat uit elkaar een metertje boven de grond. Daarna erlangs gelopen maar cake stond gewoon recht op.
Iemand dit vaker meegemaakt met deze cakes?