Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Met 6 man allemaal 1 tegelijk aanzettenWil een karton in één keer afsteken. 4 stuks doorlonten is niet moeilijk, maar 6.
6 is ook niet moeilijk,dat kan zelfs op 2 manieren.Wil een karton in één keer afsteken. 4 stuks doorlonten is niet moeilijk, maar 6.
Inderdaad 6 is een klote getal, deel gaat trager dan de rest en maakt toch net niet zo een dikke finale als alles tegelijkWil een karton in één keer afsteken. 4 stuks doorlonten is niet moeilijk, maar 6.
Hij heeft nog steeds wel die doffe klappen en daar is het mij om te doen.Dit betreft de Ultimate Chry 2024-1 batch. En ik moet zeggen dat deze niet zo goed is als vorig jaar maar nog steeds een dikke prima. Maar echt niet veel verschilt van de Piranha van China Red, de crackling is minder vol maar de burst is harder.
Vind ik ook, daar koop ik deze juist voor crackling is mooi meegenomenHij heeft nog steeds wel die doffe klappen en daar is het mij om te doen.
Die andere positie lijkt ook wel alsof je aan het afvegen bent hahahaBekijk bijlage 1806721
Waarschijnlijk lag het aan de lange dag van gisteren met het afhalen en het late tijdstip, maar dat ik de kooi verwijderd had en dit zag, dacht ik echt even dat het "correct" was om met je kont boven die cake te hangen![]()
Dat is de omlabeling van de Piranha van China Red. In dat topic staat een vergelijking.Is de furious clouds een beetje vergelijkbaar met deze cake?