Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waar was dit?Geld terug ipv Disturbed.
Beetje zuur als je in februari besteld en er van uit gaat dat ie nog in de bunker ligt. Helaas ook geen bericht tot op het moment van ophalen zelf.
Tja... keek er wel naar uit, maar c'est la vie.
Bij welke winkel?Geld terug ipv Disturbed.
Beetje zuur als je in februari besteld en er van uit gaat dat ie nog in de bunker ligt. Helaas ook geen bericht tot op het moment van ophalen zelf.
Tja... keek er wel naar uit, maar c'est la vie.
Of de ondernemer moet zelf beter inkopen!Voor de tweede keer bij een vuurwerkexpertdealer niet gekregen wat ik besteld had. Ik moest een color crossette krijgen, die was volgens hen afgekeurd, en de officiële vervanger (crossette switch) was al uitverkocht. Slechte zaak, dit gebeurde een paar jaar geleden ook precies zo met de big fat chill. Iemand moet echt beter in gaan kopen bij broekhoff, of broekhoff moet meer uitleveren, want dit is echt vervelend. Heb een purple crossette als vervanger meegekregen.
Ja klopt, bedoelde ik ook. Wie de verantwoordelijkheid ook draagt, de klant is zo telkens de dupeOf de ondernemer moet zelf beter inkopen!
@GHvuurwerk Heb die variant een aantal jaar terug geschoten. Het is een compleet ander product. Enige overeenkomst is dat ie ook at once is. Zie filmpje van Vuurwerkbieb:Zojuist een bruine variant van de mega mine meegekregen, iemand ervaring mee? Is qua kruitgewicht ook iets minder dan de 'roze variant': https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/mega-mine-uitloop.27048/
Ja dat dacht ik ook, had de filmpjes al gevonden. Zal nog wel eens langs de winkel gaan maandag, maar ben bang dat ze de recentere variant niet meer hebben gezien dat ook uitloop was.@GHvuurwerk Heb die variant een aantal jaar terug geschoten. Het is een compleet ander product. Enige overeenkomst is dat ie ook at once is. Zie filmpje van Vuurwerkbieb:
Dan zou ik teruggaan voor de producten die je hebt besteld, of proberen de Bizar 14/ Double Elements ervoor te krijgen.Ja dat dacht ik ook, had de filmpjes al gevonden. Zal nog wel eens langs de winkel gaan maandag, maar ben bang dat ze de recentere variant niet meer hebben gezien dat ook uitloop was.
Hoe was ie vergeleken met de recentere variant? Boeket ziet er namelijk nogal wat schraler uit...
Twijfel een beetje om ze terug te brengen, had er 2 gekocht voor €15 p/s
Jeetje, daar heb je echt vet geluk mee gehad, dat is echt gewoon een dikke meevaller, veel en veel beter dan wat je had besteld. Dit noem ik gewoon GELUK hebben.Vandaag bij Amer Vuurwerk hadden ze de 2 x G.O.L.D van VWT niet meer. Balen, maar gezien het weer wel beter dat ik de pure goudbakken heb kunnen vervangen. Uiteindelijk de Obsessed en Sky Surfer als vervanger gekregen. Zeer tevreden mee voor de 200 die ik voor de 2 G.O.L.D’s heb betaald.