StingrayG6
VWC lid
Ben dit jaar bij 8 winkels geweest. Alles uitgeleverd gekregen. Heb ook geen nieuwe producten besteld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ieder jaar blijft het weer spannend of alle producten bij jouw order zitten of dat er sprake is van vervangers. Dit kan om diverse redenen zijn. Zo is er dit jaar sprake van verschillende producten die (last-minute) zijn afgekeurd en producten die laat of beperkt zijn binnen gekomen.
Heb jij eventuele vervangers gehad of wat was jouw ervaring?
Mijn advies is in ieder geval om altijd je bestelling op locatie te controleren.
Doorgaans zal de dealer een klant vooraf op de hoogte stellen van eventuele vervangers. Als je het ergens niet mee eens bent, Probeer dan positief te blijven en in gesprek te gaan met de dealer om tot een voor jou passende oplossing te komen.
Als ik het zo lees hebben jullie relatief mazzel gehad.
1x freestyle madness - geld terug
1x Temptation willow - geld terug
1x platinum sensation zou vervangen worden was er niet, nu een andere vervanger.
Lion - afgekeurd, geruild voor Gorilla. Dag later liepen ze bij een ander Intratuin filiaal wel mee de winkel uit heel bijzonder.
6 x Cairo crackling - vervangen voor 3x turbo display
Sirius @ Blitz - vervangen voor 2 Wck six cakes.
100s turbo display box - vervangen voor Broekhoff angels 104 shots.
Al met al relatief pech, maar niet heel ontevreden
6 x Cairo crackling - vervangen voor 3x turbo display
Sirius @ Blitz - vervangen voor 2 Wck six cakes.
lijkt mij idd een prima dealBlade Runner niet geleverd, Yellow River er voor terug. Geen slechte deal lijkt me zo