Het grote vervangers topic

Enige vervanger die ik heb gehad is de Star Dance ipv de Turbo Display Box.

Is er wel een met veel crackling, en aangezien ik dat niet hinderlijk vind is het een prima vervanger.

Dit jaar bij 2 winkels geweest en alles netjes uitgeleverd gekregen.
Aantal boxen van strike performance,waren wat ik begreep net op tijd binnen.

Ieder jaar blijft het weer spannend of alle producten bij jouw order zitten of dat er sprake is van vervangers. Dit kan om diverse redenen zijn. Zo is er dit jaar sprake van verschillende producten die (last-minute) zijn afgekeurd en producten die laat of beperkt zijn binnen gekomen.

Heb jij eventuele vervangers gehad of wat was jouw ervaring?

Mijn advies is in ieder geval om altijd je bestelling op locatie te controleren.
Doorgaans zal de dealer een klant vooraf op de hoogte stellen van eventuele vervangers. Als je het ergens niet mee eens bent, Probeer dan positief te blijven en in gesprek te gaan met de dealer om tot een voor jou passende oplossing te komen.

Heb bij valk altijd wel mijn producten gehad
al paar jaar zelfs geen wacht rij Haal ook in de avond

Vandaag bij Amer Vuurwerk hadden ze de 2 x G.O.L.D van VWT niet meer. Balen, maar gezien het weer wel beter dat ik de pure goudbakken heb kunnen vervangen. Uiteindelijk de Obsessed en Sky Surfer als vervanger gekregen. Zeer tevreden mee voor de 200 die ik voor de 2 G.O.L.D’s heb betaald.

Gisternacht bij fireworxxx te horen gekregen dat Funke minder had geleverd, dus ipv 12 carolus, maar 5 ontvangen. Geld terug want had geen zin om na 90 min. wachten ook nog eens een vervangend producten te bedenken.

Morgen maar is zien wat ik wel of niet krijg haha

Was er al bang voor. De rabbit was in Apeldoorn niet bij mijn bestelling, bij het bestellen was er nog maar 1 beschikbaar, denk dat ik net mis greep. Als vervanger de Return of Phoenix. Twijfelde even om een andere dieren cake te vragen maar toch maar akkoord gegaan want nooit gehad en toch wel een uniek product.

Bij de knallende ketel in plaats van de heavy legende 2x blinking delight gekregen.
Ik baal daar best wel van.

Niet echt opgelet en thuis pas opgevallen.

Als ik het zo lees hebben jullie relatief mazzel gehad.
1x freestyle madness - geld terug
1x Temptation willow - geld terug
1x platinum sensation zou vervangen worden was er niet, nu een andere vervanger.
Lion - afgekeurd, geruild voor Gorilla. Dag later liepen ze bij een ander Intratuin filiaal wel mee de winkel uit heel bijzonder.
6 x Cairo crackling - vervangen voor 3x turbo display
Sirius @ Blitz - vervangen voor 2 Wck six cakes.
100s turbo display box - vervangen voor Broekhoff angels 104 shots.

Al met al relatief pech, maar niet heel ontevreden

Als ik het zo lees hebben jullie relatief mazzel gehad.
1x freestyle madness - geld terug
1x Temptation willow - geld terug
1x platinum sensation zou vervangen worden was er niet, nu een andere vervanger.
Lion - afgekeurd, geruild voor Gorilla. Dag later liepen ze bij een ander Intratuin filiaal wel mee de winkel uit heel bijzonder.
6 x Cairo crackling - vervangen voor 3x turbo display
Sirius @ Blitz - vervangen voor 2 Wck six cakes.
100s turbo display box - vervangen voor Broekhoff angels 104 shots.

Al met al relatief pech, maar niet heel ontevreden

Auw. Die cairo is wel een vreemde vervanger.

Lion besteld kom ik daar aan krijg ik hem uitgeleverd. Was ik wel blij mee en de crack attack gekregen voor de butterfly set..
Is dat een goede vervanger?

Laatst bewerkt:
Dit jaar 2 “vervangers” gehad
in plaats van Caïro Crackling de 1.2” ultimate Chry (omlabeling)
en in plaats van de Thunderbolt heb ik de Lightning (omlabeling) gehad. Dus ja echt spreken van een vervanger kan ik niet echt, maar het is ook niet wat ik heb besteld :p

Donderdag en gisteren op 8 verschillende adressen mijn bestellingen opgehaald. 2 vervangers gehad die ruim van te voren met de dealer zijn besproken.

Of het nou echt Funke of toch Katan mini cuckoos waren geweest die ik in Hoogeveen zou krijgen, kom ik nooit achter; waren niet geleverd. €26 waarde, boden €30 vervanging zelf kiezen aan, helemaal netjes dus. Toch alsnog geld teruggevraagd, was ff scharrelen haha maar kwam ook netjes tot op een duppie meer :thumbup:

2 Katla on Fire besteld...oeps verkeerd geteld, was er nog maar eentje. In eerste instantie balen, keek ik goed in de tas...wit doosje...met 2 Brokatmeisters als vervanging! Ok, blij! :D

Heb de Isane Crown Bomber voor de afgekeurde Platinum Sensation ontvangen.
Kan ik mee leven. Vond het alleen niet netjes dat er niet over is gecommuniceerd. Niet vooraf maar ook niet bij het afhalen.

Back
Bovenaan