martelaty
VWC lid
Keurig alternatief geboden!Huisman Vuurwerk Huissen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Keurig alternatief geboden!Huisman Vuurwerk Huissen
Ja dar is zekerKeurig alternatief geboden!
Huisman Vuurwerk Huissen
Huisman had aangegeven dat ZIJ de keuze maakten om niet te wachten op 'misschien wel/niet binnen' en dus vooraf voor de zekerheid al vervangers aanbood.Volgens mij komt die color hypnose gewoon en is dit een oude mail. Vwd levert i.i.g. de 30ste gewoon uit is mij verteld.
Bij Huisman is het onzeker of die op tijd binnenkomt, daarom bieden ze je een alternatief. Andere verkooppunten hebben al andere geluiden laten horen.Huisman Vuurwerk Huissen
Ah oké, ja die mail van huisman was zó lang dat ik er een TLDR op losgelaten had hehe…Huisman had aangegeven dat ZIJ de keuze maakten om niet te wachten op 'misschien wel/niet binnen' en dus vooraf voor de zekerheid al vervangers aanbood.
Aadere winkelier kunnen hem wel aanbieden. Her en der oude voorraad en misschien op de dag zelf bij ophalen pech als ie er niet is.
Volgens mij is hier al genoeg over gezegd. Ligt al grotendeels in de bunkers zelfs dus laten we het vooral een beetje rustig houden hier, dat scheelt een hoop grijze haren.Event color hypnose rubro word niet uitgeleverd net als de pyro 5.
Sommige color hypnose staan al in de bunkers.Huisman Vuurwerk Huissen
Bazooka bash en massive crackling 2.0 Van WTF komen wss niet op tijd in nederland, en sws niet op tijd voor de eerste afhaaldag
En lees het nu zelf nog eens goed door.Huisman Vuurwerk Huissen
Huismand vuurwerkAh oké, ja die mail van huisman was zó lang dat ik er een TLDR op losgelaten had hehe…
Of je blij moet zijn met de kooiloze batch 2024 Armageddon is een andere vraagHaha, mensen worden uitgeloot als gelukkige voor de Color hypnose, terwijl de ongelukkige een mooie Armageddon krijgen.![]()
Die Hypnose komt toch ook zonder kooi?Of je blij moet zijn met de kooiloze batch 2024 Armageddon is een andere vraag
Met Rubro weet je het dit jaar maar nooitDie Hypnose komt toch ook zonder kooi?![]()
Heb zelf voor de Armageddon gekozen, maat van me wilde wel graag wat ie besteld had. Sta er zelf niet zo heel moeilijk in, dit seizoen lijkt sws al lastig zat voor de winkeliers. En we vermaken onszelf toch wel.Haha, mensen worden uitgeloot als gelukkige voor de Color hypnose, terwijl de ongelukkige een mooie Armageddon krijgen.![]()