Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2024/2025

Volgens mij komt die color hypnose gewoon en is dit een oude mail. Vwd levert i.i.g. de 30ste gewoon uit is mij verteld.
Huisman had aangegeven dat ZIJ de keuze maakten om niet te wachten op 'misschien wel/niet binnen' en dus vooraf voor de zekerheid al vervangers aanbood.

Aadere winkelier kunnen hem wel aanbieden. Her en der oude voorraad en misschien op de dag zelf bij ophalen pech als ie er niet is.

Huisman had aangegeven dat ZIJ de keuze maakten om niet te wachten op 'misschien wel/niet binnen' en dus vooraf voor de zekerheid al vervangers aanbood.

Aadere winkelier kunnen hem wel aanbieden. Her en der oude voorraad en misschien op de dag zelf bij ophalen pech als ie er niet is.
Ah oké, ja die mail van huisman was zó lang dat ik er een TLDR op losgelaten had hehe…

Event color hypnose rubro word niet uitgeleverd net als de pyro 5.
Volgens mij is hier al genoeg over gezegd. Ligt al grotendeels in de bunkers zelfs dus laten we het vooral een beetje rustig houden hier, dat scheelt een hoop grijze haren.

Haha, mensen worden uitgeloot als gelukkige voor de Color hypnose, terwijl de ongelukkige een mooie Armageddon krijgen. :D
Heb zelf voor de Armageddon gekozen, maat van me wilde wel graag wat ie besteld had. Sta er zelf niet zo heel moeilijk in, dit seizoen lijkt sws al lastig zat voor de winkeliers. En we vermaken onszelf toch wel.

Back
Bovenaan