Guusje
VWC lid
Ik heb de leverancier even gebeld en mijn betonblokken zouden ook voldoende bescherming moeten geven tegen het wegstromen van de compounds.tot 80!!!mm regen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de leverancier even gebeld en mijn betonblokken zouden ook voldoende bescherming moeten geven tegen het wegstromen van de compounds.tot 80!!!mm regen
Regenachtig als hierboven beschreven wordt?We gaan verder: GFS ensemble. Ik hou het even kort voor de jaarwisseling: regenachtig, zacht en wind 4 B in het NW, grens 3-4 Bft in het westen en zuidwesten. Meest 3B elders.
3 bft zou al een geschenk zijn, en ergens tussen 6 en 2 hopelijk wel een momentje dat het even droger is.We gaan verder: GFS ensemble. Ik hou het even kort voor de jaarwisseling: regenachtig, zacht en wind 4 B in het NW, grens 3-4 Bft in het westen en zuidwesten. Meest 3B elders.
wat moet je dan ook op een open veld met oud en nieuwGodsakke, wat een gedoe altijd weer he. Het was perfect weer voorspeld, en nu alweer dikke wind opeens. En dit jaar sta ik op een open veld, dus kan niet teveel wind gebruiken. wordt weer een week nagelbijten.
Carbid?wat moet je dan ook op een open veld met oud en nieuw![]()
dat kennen wij hier nietCarbid?
Ik ben er ook niet bekend mee. Maar dat doen ze meestal op een open veld dacht ik (hoop ik )dat kennen wij hier niet
meeste regen kan ook s'nachts vallen of s'ochtends vallen of s'middags en dat het dan rustiger en droger verlooptIk snap niet zo goed waarom iedereen zo negatief is eigenlijk. Wat Jorginho schetst is toch zo slecht niet? Grofweg 4bft langs de kust, 3/4 elders, laat op de avond neemt de wind vaak nog ietsje af, dus best een goede kans op 3bft landinwaarts. Wat de wind betreft gewoon echt stukken beter dan vorig jaar. (vooralsnog)
Wat de regen doet is altijd maar afwachten, voor hetzelfde geld trekt het regengebied overdag voorbij, of komt het pas na 12 uur voorbij, die timing is nu toch nog niet te bepalen.
Ik ben nogsteeds positief.![]()
Ja moest zonodig verhuizen dus nu andere stooklocatie, oude was perfect. Dit jaar maar zien hoe het loopt.wat moet je dan ook op een open veld met oud en nieuw![]()
80 mm regen? Dan zal alles hier helemaal blank staan.Oper van EC maar negeren, tot 80!!!mm regen op oudjaars en nieuwjaars dag. Hopelijk is dit een fixxe uitbijter in het ensemble