Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is er uberhaupt mog een kans dat alles drastisch kan veranderen qua weerbeeld? Of is dit nu wel in grote lijnen zeker?
Dit zou toch helemaal top zijn zeg. Al heb ik zo het hele dikke donkerbruine vermoeden dat dit nog vaak gaat veranderenVoor wat het waard is. Nieuwe run.
Depressie passeert nederland in de nacht t/m middag van 31 december. Trekt daarachter een windstil gebied mee in de avond richting Nederland.
Heel Nederland ineens windstil om 12 uur. In de loop van 1 januari middag trekt de wind weer aan
Beetje motregen en lichte regen over het zuiden die gedurende de nacht naar het noorden trekt.
Bekijk bijlage 1805713
Bekijk bijlage 1805714
Voor wat het waard is. Nieuwe run.
Depressie passeert nederland in de nacht t/m middag van 31 december. Trekt daarachter een windstil gebied mee in de avond richting Nederland.
Heel Nederland ineens windstil om 12 uur. In de loop van 1 januari middag trekt de wind weer aan
Beetje motregen en lichte regen over het zuiden die gedurende de nacht naar het noorden trekt.
Bekijk bijlage 1805713
Bekijk bijlage 1805714
Lijkt in meeste modellen wel zo, alleen ecmwf oper schiet uitVoor wat het waard is. Nieuwe run.
Niks meer aan doen!Voor wat het waard is. Nieuwe run.
Bekijk bijlage 1805713
Bekijk bijlage 1805714
Neuh storm heb je niet....tenzij....het qua timing net aan uiterste NW (en Friese) kust krabbelen wordt. Die kans is er nog wel.Ik hou mijn hart vast... alweer. Maar als ik het positief benader; er lijkt geen enkele aanleiding om weer te verwachten waardoor we écht niet kunnen afsteken, toch? Het wordt zoeken naar droge momenten, de effecten zullen niet optimaal zijn... maar storm of dikke mist lijken geen optie. Of heb ik het mis?