pieterhalveliter
VWC lid
Strike performance Royal match niet wat ik begreep. Bijzonder verhaal weer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is bij alle winkels al offline gehaaldZag bij die laatste demo dat de chrys vlokken toch wel erg laag kwamen. Had toen al zoiets van ben benieuwd...
Maar hoeft niet alles afgekeurt te zijn he. Miss alleen een specifieke batch.
Ben benieuwd, dan wel gewoon die Royal match halen.Strike performance Royal match niet wat ik begreep. Bijzonder verhaal weer
Niet bij Franeker. Daar is ie nog bestelbaar, net als de eveneens afgekeurde Golden Temple.Is bij alle winkels al offline gehaald
Royal match ook afkeur.Ben benieuwd, dan wel gewoon die Royal match halen.
Zondag in Friesland...Niet bij Franeker. Daar is ie nog bestelbaar, net als de eveneens afgekeurde Golden Temple.
Maar lijkt me een kwestie van tijd voordat ie daar ook offline wordt gehaald...
Transbomber nog bij Hoogeveen Gouda te vindenLaat me graag weten, ik zit in zelfde schuitje.
Ook zoek ik nog transbomber...
FWS rubro? Dat is toch via GBV?Gezien FWS import van Rubro is kun je ook kijken hoeveel Transbombers nog beschikbaar zijn.
Anders zou Forza 5 ook een goeie vervanger maken, wel dragon eggs ipv chrys maar close enough en qua prijs en omvang product voor alle partijen ongeveer gelijk. Voor dealers die FWS én Hello doen.
Weinig vergelijkbaars verder of je moet losse cakes gaan denken; Piranha, Crystal Clear, Secret Salute, Avalanche Thunder enzo
Hebben ze bij Riezebos nu. Prijs is wel gewoon ff bukken en niet omkijkenLaat me graag weten, ik zit in zelfde schuitje.
Ook zoek ik nog transbomber...
Echt joh, ik las eens Rubro. Maar ik ben ook niet meer in contact met 't wereldje. Dus wie weet heb je gelijk. Dan wordt 't wel nog moeilijker qua beetje redelijke vervangingFWS rubro? Dat is toch via GBV?
Heb ik gedaan samen met colours hypnose.Hebben ze bij Riezebos nu. Prijs is gewoon ff bukken en niet omkijken![]()
Dave is bezig met een site met producten die in de losse verkoop komen. Zou je wel alvast geestelijk voorbereiden dat de Royal match m waarschijnlijk niet wordt dit jaarHeb ik gedaan samen met colours hypnose.
En hopen dat we bij Amersfoort misschien nog de Royal match kunnen meepakken
Je mag altijd hopen toc? ahaha.Dave is bezig met een site met producten die in de losse verkoop komen. Zou je wel alvast geestelijk voorbereiden dat de Royal match m waarschijnlijk niet wordt dit jaar![]()
Ligt eraan hoe goed je met teleurstellingen om kan gaanJe mag altijd hopen toc? ahaha.