AirPainter
VWC lid
Stuur eens een link waar ik de Strobe Willow Box kan vinden, buiten Valk om..Technisch gezien stond er op de site COCONUT BOUNTY/STROBE WILLOW BOX toch?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Stuur eens een link waar ik de Strobe Willow Box kan vinden, buiten Valk om..Technisch gezien stond er op de site COCONUT BOUNTY/STROBE WILLOW BOX toch?
Stuur eens een link waar ik de Strobe Willow Box kan vinden, buiten Valk om..
Ik heb soms eerder het idee dat winkeliers net doen of hun neus bloed. Is het overigens normaal dat er op samples altijd een opvallende witte sticker geplaatst wordt.Eerlijk gezegd vraag ik het me af of ze dat checken. Ze schieten x aantal producten, het wordt geschoten door een schietbedrijf neem ik aan? Als je dus niet aan het opletten was valt het niet op.
Doen ze ook.Ik heb soms eerder het idee dat winkeliers net doen of hun neus bloed. Is het overigens normaal dat er op samples altijd een opvallende witte sticker geplaatst wordt.
Yeah right!
Dat ben ik volkomen met je eens.Ik vind het ook apart. Een sample bij een demo voor winkeliers begrijp ik. Iedereen die daar komt weet dat er sample’s de lucht in gaan. Maar op een demo door een winkelier komen gewone consumenten af die hier totaal geen weet van hebben. Die gaan er dus vanuit dat wat ze zien, ze ook geleverd krijgen.
Eens, is ook uiterst vreemd en dan helemaal dat de winkelier zgn niet weet wat er geschoten is. Tuurlijk weten ze dat wel. En wat betreft de strobe willowbox, die bestaat niet eens. Het is waarsschijnlijk de zelf geimporteerde box van Valk die je krijgt en die heet Special Willow 100s. Moet er wel bij zeggen dat ze het vermeld hebben bij je bestelling, of het ook daadwerkelijk dezelfde is dat betwijfel ik.Ik vind het ook apart. Een sample bij een demo voor winkeliers begrijp ik. Iedereen die daar komt weet dat er sample’s de lucht in gaan. Maar op een demo door een winkelier komen gewone consumenten af die hier totaal geen weet van hebben. Die gaan er dus vanuit dat wat ze zien, ze ook geleverd krijgen.
Ik vind het ook apart. Een sample bij een demo voor winkeliers begrijp ik. Iedereen die daar komt weet dat er sample’s de lucht in gaan. Maar op een demo door een winkelier komen gewone consumenten af die hier totaal geen weet van hebben. Die gaan er dus vanuit dat wat ze zien, ze ook geleverd krijgen.
Eens, is ook uiterst vreemd en dan helemaal dat de winkelier zgn niet weet wat er geschoten is. Tuurlijk weten ze dat wel. En wat betreft de strobe willowbox, die bestaat niet eens. Het is waarsschijnlijk de zelf geimporteerde box van Valk die je krijgt en die heet Special Willow 100s. Moet er wel bij zeggen dat ze het vermeld hebben bij je bestelling, of het ook daadwerkelijk dezelfde is dat betwijfel ik. Bekijk bijlage 1804176
Dit dus. Het is heel normaal om met de eerste containers rond of net na de zomer een aantal samples mee te sturen. De massaproductie is dan nog niet gereed. Soms worden deze samples gebruikt om op demo's te laten zien, soms ook voor een importeur zelf om de kwaliteit van een nieuw artikel te kunnen beoordelen voor volgend seizoen.Dat er een sample geschoten wordt op de demo is helemaal niet zo vreemd. Die hoeft ook niet per se (veel) beter te zijn dan de productie versie al hebben sommige importeurs een reputatie op dat gebied. Er lijkt hier nogal makkelijk aangenomen te worden dat een importeur dat expres doet om z'n product op een demo veel beter uit de verf te laten komen dan het uiteindelijke product dat de consument krijgt. Het kan ook simpelweg zijn dat de importeur een aantal samples heeft laten maken om te kunnen garanderen dat er uberhaupt iets beschikbaar is voor de demo's. Die samples kunnen in China doorgaans gemaakt worden voordat de echte productie start en zodoende in de eerste de beste container die naar de importeur gaat meegestuurd worden.
Met alle containers die op het laatste moment binnenkomen waren er dus gewoon verschillende nieuwe producten helemaal niet geschoten op demo's als er geen samples waren geweest!
Eens, is ook uiterst vreemd en dan helemaal dat de winkelier zgn niet weet wat er geschoten is. Tuurlijk weten ze dat wel. En wat betreft de strobe willowbox, die bestaat niet eens. Het is waarsschijnlijk de zelf geimporteerde box van Valk die je krijgt en die heet Special Willow 100s. Moet er wel bij zeggen dat ze het vermeld hebben bij je bestelling, of het ook daadwerkelijk dezelfde is dat betwijfel ik. Bekijk bijlage 1804176