Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Sylvester Mainframe inderdaad op het oog. Even kijken of die nog ergens te scoren valt tegen een goede prijs. Vind >€170 wel teveel.Sylvester Mainframe, Ultimate Aero, Tycoon, Springwind, Triple-X is wat er zo in mij opkomt.
Of iets aparts wat ik iedereen aan kan raden: Something Different / Rainbow
Cosmic Dancer op 't oog, maar wel een twijfel gevalletje omdat ik de Cliffhanger ook heb. Die zelf meegemaakt vorig jaar en vond ik toen enorm goed.Cosmic Dancer dan misschien? Bewezen vorig jaar een topper te zijn naar het schijnt. Ondanks dat veel nieuw spul van Pangu wel tegenviel.
Sylvester Mainframe is ook te koop als Beyond Redemption, soms is die goedkoper te vinden...Sylvester Mainframe inderdaad op het oog. Even kijken of die nog ergens te scoren valt tegen een goede prijs. Vind >€170 wel teveel.
Idem voor de Springwind. Lijkt me echt een hele dikke bak.
Tycoon/Ultimate Aero - leuke bakkies, ik houd ze in de gaten.
Triple-X vind ik net wat too much qua €€€.
Cosmic Dancer op 't oog, maar wel een twijfel gevalletje omdat ik de Cliffhanger ook heb. Die zelf meegemaakt vorig jaar en vond ik toen enorm goed.
Wat mis je nog... een extra krantenwijk?Ik zoek nog leuke aanvullingen - echt cakes/compounds die ik niet kan missen. De voorkeur gaat uit naar 30mm, maar 25mm kan ook.
Zelf zou ik enorm graag de Hardcore Helium van Rubro willen toevoegen, 99% zeker dat die erbij komt. De Casa de Papel van ST8MENT komt er sowieso nog bij.
Andere aanbevelingen, meer dan welkom!
Huidig lijstje:
Broekhoff:
- Insane crown bomber
- 1.2” Ultimate Chry
Evolution:
- EVO Bomber
- MJB cake
- Noi-Z
Magnum:
- Atmosphere
- Crash Box
- 400 sh total display
- WCKD six
- Temptation Willow
- Cairo crackling
- W-Triple Layer
Rubro:
- Event Orange Dragon
- Immortal gold
Pangu:
- Yellow River
- Cliffhanger
Vuurwerkmania:
- Big X Massive Willows
- Coconut Bounty
Vuurwerkbunker:
- Dark Empress (omlabeling CR Lion)
- Bunker Blaster
Wolff
- Full assault
- Break Out
- Unbeatable
- Disturbed
- Skyward
Kingdom cr voor 70 en gratis vuurwerk kiezen? Pik dan ook gelijk een of meerdere piranha meeIk zoek nog een box van max €100,- iemand die wat suggesties heeft??
Ik heb al:
Magnum - 400 total display
Magnum - 300 total display
Magnum - 100 turbo display
Vulcan - Adrenaline.
Vulcan - Compound X.
Wolff - Madhouse 400
Mania - Strong celebration
Broekhoff - Battle of angels
Broekhoff - Brocade Bomber
HFF - Enemy 2x
Lesli - Wolfdog
Lesli - wazabi box
Lesli - Golden blackhole
Rubro - Atmosphere 101
Kingdom cr voor 70 en gratis vuurwerk kiezen? Pik dan ook gelijk een of meerdere piranha mee
Genoteerd, thanks!Sylvester Mainframe is ook te koop als Beyond Redemption, soms is die goedkoper te vinden...
Ultimate Aero is in het echt dikker dan op de video's. Echt een aanrader.
Wellicht in de insane crown bomber of de transbomber nog iets voor je.Ik zoek nog een box van max €100,- iemand die wat suggesties heeft??
Ik heb al:
Magnum - 400 total display
Magnum - 300 total display
Magnum - 100 turbo display
Vulcan - Adrenaline.
Vulcan - Compound X.
Wolff - Madhouse 400
Mania - Strong celebration
Broekhoff - Battle of angels
Broekhoff - Brocade Bomber
HFF - Enemy 2x
Lesli - Wolfdog
Lesli - wazabi box
Lesli - Golden blackhole
Rubro - Atmosphere 101
Qua effect moonwalkerKanni kiezen en heb een klein budget..
Dit zijn de prijzen min zogenaamd gratis vuurwerk.
Skat box - 72,00
Bandidos - 71,96
Vibe - 63,96
Temptation - 60
Moonwalker - 59,50
Vat hem niet helemaal, wil je nou 1 box en hoeveel heb je te besteden....Kanni kiezen en heb een klein budget..
Dit zijn de prijzen min zogenaamd gratis vuurwerk.
Skat box - 72,00
Bandidos - 71,96
Vibe - 63,96
Temptation - 60
Moonwalker - 59,50
Idem!Persoonlijk zou ik voor de Bunga 19 gaan! lekker stookvoer om lol mee te hebben. Helaal omdat je aangeeft al redelijk wat 25 en 30mm cakes te hebben.