rocco
VWC lid
Dit zouden ze bij de verkooppunten toch gewoon moeten weten.Mede hierom ben ik bang dat deze dus zonder kooi gaat komen.. ik heb hem op de wishlist voor volgend jaar gezet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit zouden ze bij de verkooppunten toch gewoon moeten weten.Mede hierom ben ik bang dat deze dus zonder kooi gaat komen.. ik heb hem op de wishlist voor volgend jaar gezet
Echter zijn ze daar vast nog niet binnenDit zouden ze bij de verkooppunten toch gewoon moeten weten.
Amen!En in een bak van 2.47 minuten, pas bij 2.44 voor het eerst crackling. Kom er maar eens om tegenwoordig![]()
Volgens een dealer, dus niet officieel via Rubro, komt deze in een kooi!Mede hierom ben ik bang dat deze dus zonder kooi gaat komen.. ik heb hem op de wishlist voor volgend jaar gezet
Dat horen we graag!Volgens een dealer, dus niet officieel via Rubro, komt deze in een kooi!
Verleiding niet kunnen weer staan en voor 199 meegepakt. ik ben heel benieuwd hoe die in de straat gaat presterenIk ben er eigenlijk niet van om zoveel geld voor 1 box uit te geven maar bij deze ga ik toch echt even lang twijfelen. Ik zie hem echter niet goedkoper dan 199 dus nog even verder speuren of ik rond die 180 kan uitkomen!
Jawel hoor, Vuurwerkstaffel? Oosten van het landHelaas rondom midden/Oost Nederland niet te vinden inderdaad
Jawel hoor, Vuurwerkstaffel? Oosten van het land
Wordt aan gewerkt...Helaas rondom midden/Oost Nederland niet te vinden inderdaad
Dat zou top zijn in de freak actie nog! Dat noemen we gewoon "om de hoek"Wordt aan gewerkt...![]()