The Great Wall [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 06478
Artikelnaam: The Great Wall
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 3569 gram
Aantal Schoten: 90+90 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 100 sec
Kooi/ Geen kooi:
Stijghoogte: 25-30 meter
Adviesprijs: €399,50
Voorverkoopprijs: €374,50
O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl
Great Wall.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Ah jongens een prijs van 350 dat is toch veel te duur joh.
Ik denk dat menig liefhebber wel ff achter zijn oren krabt .

Schappelijk prijsje toch? :D
De vraag is dan ook nog of deze gelijk is aan de originele versie (HF-90-2402+HF-90-2403) welke in Duitsland als 1.3G geclassificeerd is en dan dus zeker met kooi zou moeten komen voor 1.4G in NL. Of zou dit een afgezwakte kooiloze versie zijn?

Schappelijk prijsje toch? :D
De vraag is dan ook nog of deze gelijk is aan de originele versie (HF-90-2402+HF-90-2403) welke in Duitsland als 1.3G geclassificeerd is en dan dus zeker met kooi zou moeten komen voor 1.4G in NL. Of zou dit een afgezwakte kooiloze versie zijn?

Kan één van de aanwezige winkeliers hier duidelijkheid in verschaffen? Maakt wel of het aankopen of laten staan wordt.

Riakeo heeft zelf al duidelijkheid gegeven. The Great Wall is zonder kooi, zie ook de reacties bij het filmpje op YouTube.
Ook het merendeel wat Lesli importeert van Riakeo is 1.4G zonder kooi. Voor mij dé reden om hier nog geen geld aan uit te geven en te wachten op de Riakeo producten die buiten de Lesli lijn naar Duitsland (en/of België) komen en wel een kooi hebben.

Bijlagen

• photo74452.jpg
    photo74452.jpg
    186,5 KB · Weergaven: 94
Riakeo heeft zelf al duidelijkheid gegeven. The Great Wall is zonder kooi, zie ook de reacties bij het filmpje op YouTube.
Ook het merendeel wat Lesli importeert van Riakeo is 1.4G zonder kooi. Voor mij dé reden om hier nog geen geld aan uit te geven en te wachten op de Riakeo producten die buiten de Lesli lijn naar Duitsland (en/of België) komen en wel een kooi hebben.

Dat wordt dus 180 schoten plopperdeplop voor 1,67 per schot bij de gangbare prijs van 300 Euro voor deze box :applause:.

Ik heb één keer de fout gemaakt om een dure kooiloze 30mm box te kopen (Pangu in dit geval). Zwaar onder de maat en dus zeer teleurstellend en dat gaat mij in ieder geval nooit meer gebeuren.

Ik vind het toch wel vreemd hoor, dat de video dan de variant met kooi is, afgaande op de nummers in de beschrijving. Dat moet toch gewoon duidelijk zijn?

Wij kunnen ons daar wel druk om maken maar Lesli doet dat duidelijk niet. Wellicht dat de marge goed is en dat lijkt helaas wel vaker het enige te zijn dat telt.

De consument misleiden met de video is weer schering en inslag. Schandalig dat er dus een ander product getoond wordt dan dat verkocht gaat worden onder dezelfde naam.

Sven en koen zullen wel weer erg enthousiast zijn over Riakeo NL dus laat je niet misleiden door hun enthousiasme mja worden volgens mij ook gesponsord door Lesli.

De consument misleiden met de video is weer schering en inslag. Schandalig dat er dus een ander product getoond wordt dan dat verkocht gaat worden onder dezelfde naam.

De video refereert overigens wel naar het lesli artikelnummer. Als deze zo presteert als in het filmpje is het een mooie box, nog steeds te duur wat mij betreft maar wel mooi. Ik vrees alleen voor de werkelijke kwaliteit van een kooiloze versie.

Leg uit, want ik snap het niet. De Nederlandse en Duitse The Great Wall van Riakeo is hetzelfde product, ze hebben hetzelfde artikelnummer. Meerdere Duitse sites hebben 'm ook netjes als F2 1.4G vermeld. De video is productie volgens Riakeo zelf. Dus wat is het probleem?

Er is een versie van dit product met ander artikelnummer (HF-90-2402+HF-90-2403) en die is 1.3G geclassificeerd. De Lesli versie heeft een ander artikelnummer en aangezien die zonder kooi een 1.4G classificatie heeft moet dat een versie van het product zijn met een lager percentage flash kruit. Er is geen enkel feit dat op misleiding wijst maar het zou mij ook niet helemaal verbazen als de video van de HF-90-2402+HF-90-2403 versie is. Ik denk dat we het pas zeker willen weten als er straatfilmpjes van de Lesli versie verschijnen.

Het zou overigens kunnen zijn dat in Duitsland beide versies verkocht worden tenzij Lesli vanaf dit jaar het alleenrecht voor de verkoop in Duitsland bedongen heeft en dat lijkt me sterk.

Video van de HF-90-2402+HF-90-2403:

Leg uit, want ik snap het niet. De Nederlandse en Duitse The Great Wall van Riakeo is hetzelfde product, ze hebben hetzelfde artikelnummer. Meerdere Duitse sites hebben 'm ook netjes als F2 1.4G vermeld. De video is productie volgens Riakeo zelf. Dus wat is het probleem?

Ik ging er wellicht iets te vroeg van uit dat de gebruikte video de gekooide versie van dit product is. Die frustratie over misleiding in vuurwerkland zit diep, afgelopen jaren meermaals negatief verrast in de straat of met de straatvideos. Dat zijn honderden euro's die uitgegeven zijn aan een ogenschijnlijk ander product.

Over The Great Wall, ik vind hem prachtig en hoop dat deze box het helemaal waar gaat maken.

Ik ging er wellicht iets te vroeg van uit dat de gebruikte video de gekooide versie van dit product is. Die frustratie over misleiding in vuurwerkland zit diep, afgelopen jaren meermaals negatief verrast in de straat of met de straatvideos. Dat zijn honderden euro's die uitgegeven zijn aan een ogenschijnlijk ander product.

Over The Great Wall, ik vind hem prachtig en hoop dat deze box het helemaal waar gaat maken.

Ik denk dat velen van ons die frustratie wel kennen en de sceptische reacties op sommige (nieuwe) producten onderstrepen dat. Afgelopen jaar waren vele Evo en Pangu producten ronduit teleurstellend, vroeger de merken met top producten. We kennen allemaal die geweldige filmpjes van opgevoerde samples, aangedikte kleuren en opgepompt geluid. De volledige trucendoos wordt soms opengetrokken...

Gelukkig is het niet altijd zo en er zijn ook voorbeelden waarbij een product zo goed was dat het boven verwachting presteerde. We weten inmiddels welke importeurs op dit punt betrouwbaar zijn en bij welke dat lang niet altijd het geval is. Laten we in ieder geval proberen om niet te veel bevooroordeeld te zijn en afwachten hoe producten echt presteren. Als je de gok niet durft te nemen moet je het vooral niet doen en voor bewezen producten gaan. Als het dan echt een goed product blijkt te zijn kun je hem een volgend jaar kopen.

Er is een versie van dit product met ander artikelnummer (HF-90-2402+HF-90-2403) en die is 1.3G geclassificeerd. De Lesli versie heeft een ander artikelnummer en aangezien die zonder kooi een 1.4G classificatie heeft moet dat een versie van het product zijn met een lager percentage flash kruit. Er is geen enkel feit dat op misleiding wijst maar het zou mij ook niet helemaal verbazen als de video van de HF-90-2402+HF-90-2403 versie is. Ik denk dat we het pas zeker willen weten als er straatfilmpjes van de Lesli versie verschijnen.

Het zou overigens kunnen zijn dat in Duitsland beide versies verkocht worden tenzij Lesli vanaf dit jaar het alleenrecht voor de verkoop in Duitsland bedongen heeft en dat lijkt me sterk.

Video van de HF-90-2402+HF-90-2403:

lesli heeft niet alleen recht in duitsland,
Roder Feuerwerk brengt spul uit ook aantal producten van hen eigen lijn komen via Riakeo,
AP-Feuerwerk Importeert Riakeo spullen in duitsland vanuit hen doorgaat na winkels die gaat nog heel aantal producten toevoegen

Back
Bovenaan