[Dynasty] Super 4-16 [Ass.]

Oke bedankt. Ik hou namelijk nooit zo van vuurwerk die grote boeketten líjken te hebben doordat ze laag gaan. Ik heb liever grote, hooggaande boeketten.
In dat geval: Toppers :)

Beste allemaal,

Ik volg dit topic al een tijdje idem het topic van de hot shots ( full loaded ). nu zit ik toch in een dupio. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Zoals je begrijpt ik ben fan van dit soort assortimenten met 3/4/5 blokjes voor een bepaalde prijs. Ik ben al jaren vuurwerkgek, en het budget wordt steeds hoger, maar echt blokken van 40/50 euro per stuk zijn nog niet aan mij besteedt. ( op een prof blok met het voetbalteam na dan ), maar dat buitenwege gelaten.

Het punt is als volgt..

Super vier dynasty ( 50 euro)
Hot shots ( 38 euro )
totaal 88 euro voor 8 blokken..

Of

Hot shots ( 38 )
Heavy 3 ( 19,50 )
Excellent super vier ( 25 euro voor vier blokjes )
82,50 voor 11 blokken

De tweede optie heeft dus 11 blokken voor iets minder geld, de andere 8 blokken voor wat meer.

Maar zijn de super 4 van dynasty nou heel veel beter dan de excellent super vier.
Voor de mensen die ze niet kennen, vier blokken ( 2 met peony, 1 met peony en mine en 1 met palm )..

Ik begrijp dat er niet te veel aandacht aan zal moeten worden besteedt, maar misschien heeft iemand ervaring met al deze assortimenten en kunnen één of twee personen hier een goed antwoord op geven.

Alvast bedankt,

Ter aanvulling:
De overige blokken die ik er bij neem sowieso..
1 keer the battle (dyn)
1 keer mystic fire met brocades ( full loaded )

> ik wil 3 blokken alvorens de jaarwisseling afsteken en 7 stuks s'avonds minimaal< Tevens is er veel meer vuurwerk aangezien we het met een groep vieren.

Laatst bewerkt:
Beste Vis,

Ik had eenzelfde project in gedachten, gewoon (3x super 4-16) per soort per 3 in W-shape schieten. Heb ik alleen een vraag aan jou:yes:. Hoe heb jij deze cakes in W-shape weggezet? Wat was jou constructie (eventuele foto's?) Ik hoor het graag!

Het is wat laat, maar hier dus wat foto's.

Bovenkant: http://www.mediafire.com/i/?fiwicyyjmmt
Onderkant: http://www.mediafire.com/i/?m52dn2boz1w
Loaded ;): http://www.mediafire.com/i/?l21zz1gqdqm
Afgeschoten: http://www.mediafire.com/i/?nmzz2zzmhgm

Ik heb het gemaakt van een oude lattenbodem.
Je klemt gewoon 2 lange latten tegen een pot aan.
Dan neem je de maten op voor de dwarsbalkjes, afzagen, ook tegen de pot aan leggen/zetten (afhankelijk van de breedte en schiethoek) en vastschroeven.
De twee potten aan de zijkanten rusten op de grond, tegen de middelste pot aan en op de dwarsbalkjes die je net hebt gemaakt.
Klem nu de buitenste schuine dwarsbalkjes tegen de potten en vastschroeven die hap.

En met klemmen bedoel ik dus niet overdreven vastklemmen.

In principe is het de bedoeling om het zo te maken dat de twee buitenste potten zichzelf "vastschieten" tegen de middelste pot.

Tja nu twijfel ik toch nog steeds. Deze cakes nemen, 4 voor net 40 euro hier, of een aantal losse cakes zoals Hawaii, Monster Trio, Pharao enz.
Wat zouden jullie doen?

Losse cakes zijn mooier en dan heb je precies wat je wilt.

Nou, dat geldt idd voor de meeste pakketten. Maar voor deze toch niet per definitie hoor.
Zeker niet als je dit pakket voor 40,- kunt krijgen. De meeste losse cakes van 10,- kunnen niet tegen de super 4-16 cakes op.

Nou, dat geldt idd voor de meeste pakketten. Maar voor deze toch niet per definitie hoor.
Zeker niet als je dit pakket voor 40,- kunt krijgen. De meeste losse cakes van 10,- kunnen niet tegen de super 4-16 cakes op.

Dat klopt, maar dan heb je in ieder geval geen keuze kwa effecten. Als je deze potjes mooi genoeg vindt dan is de keuze snel gemaakt.

Hoe zit het eigenlijk met de bursts van deze cakes? De verschillend filmpjes laten uiteraard allemaal wat anders zien/horen en ik heb ze zelf alleen op afstand gezien (dus moeilijk in te schatten om 00:00), ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.:)

Vind dit een leuk pakket.
4 leuke cakes met leuke knallen en boeketten.
Heb hem daarom ook zelf in mij assortiment.

De National Celebration vond ik duidelijk minder goed dan de andere 3, die waren namelijk echt goed! Mooi pakket voor die prijs, zeker, ben ook blij dat ik hem besteld heb. :)

Prima prijs/kwaliteitsverhouding deze 4-16. Zoals Mike al zegt zijn niet alle 4 de potten even goed maar dat mag de pret niet drukken. Voor iets meer dan 11 euro per cake is dit een prima aankoop.

Back
Bovenaan