The Scream

Deze er ook bij zitten in m'n collectie dit jaar.
Hoop alleen niet dat het zo'n zelfde gevalletje word als de laatste pot van de Code red.
Dat je een All at once verwacht, maar het dat uiteindlijk niet is.
We gaan het meemaken

The Scream is geschoten! Check onderstaande video op 3:18. Daar gaan er 2 achter mekaar aan, fantastisch product!!! Dit SCHREEUWT om een karton vol, heerlijk!!

Hele mooie uitwerking, ook 1 besteld en ga die combineren met andere scream cakes. Om deze als karton te nemen net iets te prijzig ;)

Ze gingen echt bizar hoog en perfect allemaal tegelijk. De falling leaves waren ook echt prachtig! Echt een topper om een compound / ehowtje mee af te sluiten of tijdens een fluit/rood thema van een showtje.

Hmm twijfel over een uitbreiding op het huidige aantal in mijn collectie.

Welke fluiters zie ik voor de Scream? Gunner, tropic scream, viper? Daarnaast vliegen ze ook alle kanten op… maar sowieso wel een topproduct. No doubt.

Hmm twijfel over een uitbreiding op het huidige aantal in mijn collectie.

Welke fluiters zie ik voor de Scream? Gunner, tropic scream, viper? Daarnaast vliegen ze ook alle kanten op… maar sowieso wel een topproduct. No doubt.

Daar gaan denk ik Return of the Phoenix (zonder boeket) en inderdaad The Gunner of Sky Screamers 2.0 van Vulcan met effect

Dank voor de film, ziet er echt top uit! Had van Wolff ook niet anders verwacht. Prachtproduct om te verwerken in een show. 1 besteld voor het finale showtje, maar misschien komt er nog wel iets bij. Fijn dat Wolff met zo'n uniek product komt, genieten!

Daar gaan denk ik Return of the Phoenix (zonder boeket) en inderdaad The Gunner of Sky Screamers 2.0 van Vulcan met effect

Qua fluittoon waren ze redelijk gelijk, alleen ging de Scream van Wolff het langst door en ook het meest recht de lucht in. Alleen al in dat optiek komt de Scream het beste uit de verf.

De fluit toon is alleen van alle 3 de producten niet luid, dus voor een combinatie project in de vorm van herrie zou ik wel een ander product kiezen die wat minder rauw is maar wel luider. Anders overstemmen de knallen oid de fluit.

Wow, die komt echt geweldig over zeg. Hele dikke topper. Valt me vooral op dat de fluiters zo goed als tegelijk stoppen en over gaan in de falling leaves. Toppertje dit hoor.

Ongekend vet op die video vanuit Maurik zeg. Heel vet om een showtje mee af te sluiten. Brengt mij op ideeën :yes: Must have!!

Hij was inderdaad weer lekker en goed te zien dat ie overduidelijk hoger gaat dan concurrerende fluitcakes

Op 03:05 te zien. Door de afstand en slechte belichting zijn de kleuren fletser op beeld

Deze is echt vet! Kartonnetjes zullen als zoete broodjes over de toonbank gaan! Hiermee even die corona periode wegschreeuwen!

Back
Bovenaan