Golden Bonfire Fanshape

Is absoluut geen elegant night killer... In Duitsland vlak over de grens staat hij voor 130 te koop, vind dat dan best aan de prijs zelfs.

En dat allemaal op basis van een slecht filmpje, ik wil het allemaal gewoon eens met eigen ogen zien. Het tempo en de timing maak ik me het meeste zorgen om na zien van het filmpjes. Te langzame z shapes en teveel pauze tussen de rijen zijn dodelijk voor het eindresultaat in waaiers.

Komt op film prima over, alleen de eerste cake lijkt een vrij inconsistent tempo te hebben en komt daarom vrij rommelig over. Salutes klinken overigens wel goed. Bij een goede prijs zeker een kanshebber.

Op film zo niet verkeerd, maar wil hem toch ff in het echt op een demo zien hoor :D Dan kan je het toch wat beter beoordelen vind ik zelf.

Komt mij zeker niet verkeerd over! Twee rijen/salvo's met salutes t.o.v. 1 rij/salvo in het samplefilmpje zo te zien. Heb 'm in een doorgeschoven bestelling zitten voor nog een stukje minder dan de hier genoemde laagste freakprijs. Kan ik geen buil aan vallen.

Ik ben niet zo'n waaierman, dus ik zie deze net voor het eerst. Dat laatste salvo is zo ongeloofwaardig dat ik maar hoop dat dit niet betekent dat we alle films van Bonfireworks en TNT Pyro met een flinke korrel zout moeten nemen. In dat geval ben ik namelijk farked.

Ik ben niet zo'n waaierman, dus ik zie deze net voor het eerst. Dat laatste salvo is zo ongeloofwaardig dat ik maar hoop dat dit niet betekent dat we alle films van Bonfireworks en TNT Pyro met een flinke korrel zout moeten nemen. In dat geval ben ik namelijk farked.

We moeten er sowieso van uit gaan dat je dit niet in de straat krijgt. En een ander product van TNT was in de straat ook totaal gedowngrade, dus ik hou m'n hart vast met de andere producten.

Ik hou me maar vast aan het Duitse straatfilmpje van de Tempa Lightning. Dat ziet er prima uit iig. Anyhow, back on topic

Het is een twijfelaar voor mij, ik wil sowieso de elegant night hebben van funke en lijkt me wel tof om deze daarmee te vergelijken. Maar ik zie hem nog wel flink aan de prijs en dan vindt ik het wel een risico, kan de burst en boeketgrootte niet zo goed inschatten. Blijft wel redelijk lang hangen.

op yt heeft pyro-kreis heinsberg ook zijn mening bij het filmpje geschreven. wellicht de moeite waard om te lezen

Hij valt me eigenlijk helemaal niet tegen. De boeketten zien er goed uit en branden lang, mooie mines ook. De salutes klinken echt duidelijk harder dan de sierburst, iets wat ik niet had verwacht. Okee hij loopt niet echt lekker door zoals vele compounds, maar wij als freak kunnen dat wel deels fiksen.

Zo beoordeeld vind ik de Elegant Night nog iets beter overkomen. Ik vind het meer een concurrent voor de Blue Night Fire ( en tig omlabelingen in Duitsland ). Maar die box doet dit met 25mm en meer schoten, dus dan zou ik prijstechnisch gezien daarvoor kiezen.

op yt heeft pyro-kreis heinsberg ook zijn mening bij het filmpje geschreven. wellicht de moeite waard om te lezen
Thanks! Inderdaad goed om even te lezen, zag ook dat ie de elegant night had geschoten en die is duidelijk wel een klasse hoger. Mocht ik nog budget over hebben komt deze erbij maar wel stukje lager op de lijst.

Presteert lekker hoor! Vergelijk de grootte van de effecten maar met de rest wat er geschoten wordt in dit filmpje. Er vanuit gaande dat camera even ver er vanaf stond. Salutes ook niet verkeerd :)

vind deze ook niet echt tegenvallen. Eerder presteerde hij op een andere demo een stuk slechter. Laten we dat maar op de maandagmorgen chinees houden. Deze is redelijk vergelijkbaar met de chinese video, al zal hij niet mee kunnen doen met de elegant night nee...stiekem had ik daar wel op gehoopt :D

Back
Bovenaan