Ongelooflijk goede fontein dit! Langdurig gouden effect en dan ineens metershoge crackling, te gek!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik kocht deze voor de volle mep op de laatste verkoopdag. Toch overstag gegaan tijdens de losse verkoop. Begon erg goed, knalde daarna hard uit elkaar, auto beschadigd en grote brandvlek op de tegels hier omdat de crackling wel afging. Was hier echt niet blij mee.
Heb het gefilmd dus zal deze eerdaags nog even online gooien.
Ik kocht deze voor de volle mep op de laatste verkoopdag. Toch overstag gegaan tijdens de losse verkoop. Begon erg goed, knalde daarna hard uit elkaar, auto beschadigd en grote brandvlek op de tegels hier omdat de crackling wel afging. Was hier echt niet blij mee.
Ik was jullie nog een film schuldig.
Hetzelfde een keer gehad met een Etna in fire.Ik was jullie nog een film schuldig.
Hetzelfde een keer gehad met een Etna in fire.
Maar daar zat een stuk beton in, die op een bil van mij terecht kwam.
Gelukkig zit daar genoeg spek, lees vet, maar dat heb ik wel een tijdje gevoeld.