Knistern Blumen

Dit was wel echt een toppertje hoor. Goede burst en mooie en goede volle effecten.

Kwam gisteravond erg goed over. Leuk effect en zeker leuk stookvoer voor in de vooravond!

Mooie cake, oranje/wit en groen/paar vind ik mooie combinaties. Ook die niet overheersende crackling klinkt goed!

Grootste minpuntje van deze cake : ze bevatten te weinig schoten :sad:

Hmm, déjà vu....

Mooi potje weer, al vind ik het filmpje in de startpost niet doen overkomen als 30 mm. Daarentegen het 2de filmpje wat Koala postte, komt het 30 mm effect veel beter tot z'n recht..

Topcake hoor. Vond m in eerste instantie niet super maar moet toch zeggen dat ie wel redelijk uniek is en een gaaf effect heeft.

Moeilijk te zeggen, blinker en crackling hebben niet veel nodig natuurlijk. Al met al een mooie cake, toch jeukt het om deze te bestellen.

boeketgrootte niet gigantisch, maar het unieke effect komt er wel redelijk uit! Lijkt ook wel erg hoog te schieten, jammer is dat.
Blijft toch wel een interessant product wat mij betreft, en denk dat de camera hoek hem ook niet veel goed doet trouwens.

Thx voor het delen van de video, was hier wel benieuwd naar. Hij blijft bij mij in ieder geval op de lijst! Waar zijn gouden broertje er helaas is afgevallen....

Back
Bovenaan