Freakactie Vuurwerk Vathorst 2019!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling al gedaan om 12.30 waar waren jullie dan? Alleen express niks gedeeld dat ik rustig kon bestellen. Dus tip!

Gelukkig zijn de Kometenbomben weer aangevuld en heb ik ze binnen. Slechts twee pakken hoor...maar toch.
Blattertanz Raketen staan er nu trouwens ook op. Maar die hoef ik niet :p

Bedankt Vathorst! :handsup:

Hier ook een bescheiden 2 pakjes kometenbomben kunnen afrekenen :blink:
De goldfunken raketen en cracker fountains komen er wellicht nog bij...

Ik vind het alleen een beetje jammer dat je verplicht wordt een vuurpijlen standaard af te nemen. Heb er nog 3 van vorig jaar liggen. Sla de pijlen maar over.

Ik vind het alleen een beetje jammer dat je verplicht wordt een vuurpijlen standaard af te nemen. Heb er nog 3 van vorig jaar liggen. Sla de pijlen maar over.
Dat is wel een dingetje ja. Zit je straks met 5 van die dingen. Pure verspilling. Hebben ze hun mond vol over het klimaat.

Anders gewoon dat standaard meenemen bij het afhalen? Ik gok dat ze dan vast kunnen regelen dat je de pijlenstandaard niet meer hoeft en je geld terug kunt krijgen

Anders gewoon dat standaard meenemen bij het afhalen? Ik gok dat ze dan vast kunnen regelen dat je de pijlenstandaard niet meer hoeft en je geld terug kunt krijgen

Precies,als je 1 van die 3 meeneemt winkel in,is het prima,tenminste mijn ervaring hier in noord nl..

Dat is wel een dingetje ja. Zit je straks met 5 van die dingen. Pure verspilling. Hebben ze hun mond vol over het klimaat.

Dan is er denk ik iets aan jullie voorbij gegaan want de wetgeving is dit jaar (alweer) aangepast maar deze keer in positieve zin. Als de consument aangeeft dat deze al een pijlenstandaard heeft hoeft deze er niet nog 1 te kopen. Simpelweg de vraag aan de consument stellen en beantwoorden is voldoende, er hoeft niets te worden aangetoond bij het afhalen. Wel is het zo dat er op gecontroleerd kan worden. Verschillende Importeurs hebben dat ook al zo in hun websites zitten bijv. met een vinkje aan/uit bij het afrekenen onder de noemer "Ik heb al een Pijlenstandaard".

Dan is er denk ik iets aan jullie voorbij gegaan want de wetgeving is dit jaar (alweer) aangepast maar deze keer in positieve zin. Als de consument aangeeft dat deze al een pijlenstandaard heeft hoeft deze er niet nog 1 te kopen. Simpelweg de vraag aan de consument stellen en beantwoorden is voldoende, er hoeft niets te worden aangetoond bij het afhalen. Wel is het zo dat er op gecontroleerd kan worden. Verschillende Importeurs hebben dat ook al zo in hun websites zitten bijv. met een vinkje aan/uit bij het afrekenen onder de noemer "Ik heb al een Pijlenstandaard".
Dat was een goede tip, tnx. Was mij ook voorbij gegaan. Ook wel erg vreemd dit...regels die logisch zijn in Nederland :D

nu dan ook maar een setje Goldfunken en Kometenbomben besteld

Misschien staat het al ergens op de bestaande 16 pagina's, maar omdat ik lui ben na een dag hard werken:

is er een mogelijkheid om 1 doosje Ball Pythons van Luypaers toe te voegen aan mijn reeds geplaatste bestellingen via de freaksite (in het afhaalblok 00:00 - 01:00)?

Erg fijne winkel in alle opzichten! Communicatie via de app is ideaal en gaat razend snel. Dankjewel Dave voor de mooie aanbiedingen en het prachtige assortiment, veel succes in de komende drukke periode! :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan