Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal, ik heb nog ongeveer 180 euro budget te besteden en ik twijfel op dit moment tussen 2 opties:

- Bad #ss box + rubro sick six + venom box + der hammer + hff color change = 183,5

Of

Event best of power box 1 & 2 + rubro sick six + crackling crystal = 185,5

Kunnen jullie mij helpen de knoop door te hakken? Andere suggesties ipv het bovenstaande zijn ook zeker welkom:)

Hallo allemaal, ik heb nog ongeveer 180 euro budget te besteden en ik twijfel op dit moment tussen 2 opties:

- Bad #ss box + rubro sick six + venom box + der hammer + hff color change = 183,5

Of

Kunnen jullie mij helpen de knoop door te hakken? Andere suggesties ipv het bovenstaande zijn ook zeker welkom:)

Sowieso venom box!

Verder moet je kijken wat je zelf het mooiste vind! Ik vind bad ass box tof, maar ook de best of power box heeft wel wat :)

Ben benieuwd waar je uiteindelijk voor gaat kiezen

Of

Ik zou voor de 1e keuze gaan. Bij de Bas #ass box weet je wat je in huis haalt, de Event Best of Power Boxen moeten zich nog bewijzen in de straat (alhoewel er al wel een demofilmpje verschenen is, zie topic). Daarnaast heb je bij optie 1 een aantal dikke cakes, zoals de Venom en Der Hammer.

Of

Ik zou ook voor de eerste bestelling gaan! Ik heb de Bad #ss box vorig jaar ook gehad en presteerde top! Zit ook een lekkere tempo in.

De venom box en Der hammer zijn ook erg goed! Die zal ik volgend jaar ook graag in mijn collectie zien!

Optie 1, absoluut. Maar die Crackling Crystal is ook wel erg gaaf hoor...

Of

Ik zoek nog een fluit element voor in de finale of voor 00:00. Wel 1 criteria, moet wel een snelle bak zijn. Zat te denken aan aan het tempo van de Wicked Whistle (VWT) of de Fast Silver Whistling (cafferatta). Nieuw, uitloop, schel of rauw maakt niet uit. Hoop dat jullie wat opties kunnen opgooien. Thanks!

Ik zoek nog een fluit element voor in de finale of voor 00:00. Wel 1 criteria, moet wel een snelle bak zijn. Zat te denken aan aan het tempo van de Wicked Whistle (VWT) of de Fast Silver Whistling (cafferatta). Nieuw, uitloop, schel of rauw maakt niet uit. Hoop dat jullie wat opties kunnen opgooien. Thanks!

Meer fluitbakken met dit tempo zijn der niet zo ver ik weet.

Allicht leip: aantal keer Bora Bora / Hellfire Thunder / Sky High Whistle.

Katan special #4

Twijfel: freestyle rockets 10 van VWT of light year van Zena? Ik ga toch langs een VWT dealer, dus wat zal ik doen? Speciaal voor de light years langs een zena dealer, of?

Mogelijk dat jullie me kunnen helpen beslissen....

1x de Transbomber of 3 Funke cakes:
- Kamuro variations
- Multicolor Polypen
- Polyp variations

Lastig lastig lastig

Mogelijk dat jullie me kunnen helpen beslissen....

1x de Transbomber of 3 Funke cakes:
- Kamuro variations
- Multicolor Polypen
- Polyp variations

Lastig lastig lastig

Persoonlijk is die keuze snel gemaakt ik zou voor de drie funke cakes gaan 100%
Transbomber is chaos . Funke heb je echt super kwaliteit grote boeketen en super burst netje,s afgewerkt de transbomber wat ik al zei is chaos en rommelig. maar dat is mijn mening

Onder het mom #durftevragen

Dit jaar zo'n €700 euro te besteden aan de mooiste hobby die er bestaat, maar nog een boel twijfels.

Op de planning staan de volgende winkels en wij zijn benieuwd welke producten niet mogen missen volgens jullie!

Duitsland
Lidl
Aldi
Posten Borse
K&K

België
Pyroshop
Zena
Loots
(Dolfijn)

Nederland
Plaggenmarsch én de plaatselijke winkeltjes natuurlijk.

Barst los! Feuerfrei!

Onder het mom #durftevragen

Dit jaar zo'n €700 euro te besteden aan de mooiste hobby die er bestaat, maar nog een boel twijfels.

Op de planning staan de volgende winkels en wij zijn benieuwd welke producten niet mogen missen volgens jullie!

Duitsland
Lidl
Aldi
Posten Borse
K&K

België
Pyroshop
Zena
Loots
(Dolfijn)

Nederland
Plaggenmarsch én de plaatselijke winkeltjes natuurlijk.

Barst los! Feuerfrei!

Bij Posthandel hebben ze nieuwe line van Funke, met leuke bugget dingen ! daar zou ik zelf de supermarkten links voor laten liggen.
Loots- Titanium salute
Zena - Katla fontijn

In de finale heb ik 3 x de transbomber staan maar daarvoor wil ik nog een blauw goud element crackling element toevoegen. Heb de volgende opties:

1 x snowstorm 1.0 (de eerste 3 cakes tegelijk, finale cake haal ik er dan uit)
1 x Funke Chrys Rain/Blue 100sh
2 x Katan Special 1

Voor dit zal ik waarschijnlijk 2 x de Evo Bomber gaan schieten.

Welke zouden jullie dan kiezen?

Geen idee of dit past in dit topic, maar ik zou niet weten waar ik het anders moet stellen.
Meestal sla ik bij mijn rondje aan het eind van het jaa nog wat extra dingen in. Vaak alleen toppers die ik nog niet besteld heb.
Wat is nou echt een must have single shot?
Wat is nou echt een must have cake onder €10?
Wat is nou echt een must have cake onder €20?
Wat is nou echt een must have pijl(enpakket)?
En wat zijn nou echt must have kleine single shots?

Is natuurlijk mening gebonden, maar ben wel erg benieuwd!

Geen idee of dit past in dit topic, maar ik zou niet weten waar ik het anders moet stellen.
Meestal sla ik bij mijn rondje aan het eind van het jaa nog wat extra dingen in. Vaak alleen toppers die ik nog niet besteld heb.

Is natuurlijk mening gebonden, maar ben wel erg benieuwd!

dit is tricky omdat er dit jaar heel veel single shots erbij zijn gekomen en je niet een straat video ervan hebt. een paar hebben zich natuurlijk vorig jaar bewezen. dus ja je hebt alleen dit jaar nog de kans om het te wagen en te bestellen. (je kan beter spijt hebben dat je besteld hebt dan spijt hebben dat je het niet hebt besteld)
mijn lijstje gebaseerd op video en eigen smaak:
1: funke kometenbomben
2: eccentric shots evo
3: bombardos
4: fall out magnum
5: the junk vwmania
6:sonnet9 (wel prijzig)

1: crank
2: monster ride
3: demonia
4: freakshow

1: supercell
2: redneck revolt
3: white red rebel
4: killer instinct

1: zena light year
2: nightbreaker rockets
3: strike force
4: rocket boom

1: red bastard
2: el monstro
3: sunflower china red
4: big bastard china red

ik hoop dat je er wat aan hebt :thumbup:
ik heb het naar mijn eigen mening van 1e keuze naar x gezet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan