kwintos
VWC lid
...................
Mijn gedachten zijn weer veranderd haha
Ik heb toch maar de Code red besteld met de Stunter en 2x Dumbum
Goede keuze!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
...................
Mijn gedachten zijn weer veranderd haha
Ik heb toch maar de Code red besteld met de Stunter en 2x Dumbum
Hallo allemaal, ik heb nog ongeveer 180 euro budget te besteden en ik twijfel op dit moment tussen 2 opties:
- Bad #ss box + rubro sick six + venom box + der hammer + hff color change = 183,5
Of
Event best of power box 1 & 2 + rubro sick six + crackling crystal = 185,5
Kunnen jullie mij helpen de knoop door te hakken? Andere suggesties ipv het bovenstaande zijn ook zeker welkom![]()
Hallo allemaal, ik heb nog ongeveer 180 euro budget te besteden en ik twijfel op dit moment tussen 2 opties:
- Bad #ss box + rubro sick six + venom box + der hammer + hff color change = 183,5
Of
Kunnen jullie mij helpen de knoop door te hakken? Andere suggesties ipv het bovenstaande zijn ook zeker welkom![]()
Of
Of
Ik zoek nog een fluit element voor in de finale of voor 00:00. Wel 1 criteria, moet wel een snelle bak zijn. Zat te denken aan aan het tempo van de Wicked Whistle (VWT) of de Fast Silver Whistling (cafferatta). Nieuw, uitloop, schel of rauw maakt niet uit. Hoop dat jullie wat opties kunnen opgooien. Thanks!
Ik zoek nog een fluit element voor in de finale of voor 00:00. Wel 1 criteria, moet wel een snelle bak zijn. Zat te denken aan aan het tempo van de Wicked Whistle (VWT) of de Fast Silver Whistling (cafferatta). Nieuw, uitloop, schel of rauw maakt niet uit. Hoop dat jullie wat opties kunnen opgooien. Thanks!
Twijfel: freestyle rockets 10 van VWT of light year van Zena? Ik ga toch langs een VWT dealer, dus wat zal ik doen? Speciaal voor de light years langs een zena dealer, of?
Mogelijk dat jullie me kunnen helpen beslissen....
1x de Transbomber of 3 Funke cakes:
- Kamuro variations
- Multicolor Polypen
- Polyp variations
Lastig lastig lastig
Onder het mom #durftevragen
Dit jaar zo'n €700 euro te besteden aan de mooiste hobby die er bestaat, maar nog een boel twijfels.
Op de planning staan de volgende winkels en wij zijn benieuwd welke producten niet mogen missen volgens jullie!
Duitsland
Lidl
Aldi
Posten Borse
K&K
België
Pyroshop
Zena
Loots
(Dolfijn)
Nederland
Plaggenmarsch én de plaatselijke winkeltjes natuurlijk.
Barst los! Feuerfrei!
Geen idee of dit past in dit topic, maar ik zou niet weten waar ik het anders moet stellen.
Meestal sla ik bij mijn rondje aan het eind van het jaa nog wat extra dingen in. Vaak alleen toppers die ik nog niet besteld heb.
Wat is nou echt een must have single shot?
Wat is nou echt een must have cake onder €10?
Wat is nou echt een must have cake onder €20?
Wat is nou echt een must have pijl(enpakket)?
En wat zijn nou echt must have kleine single shots?
Is natuurlijk mening gebonden, maar ben wel erg benieuwd!