Geisterblitz 100

Ik citeer: "De officiële productvideo is afgelopen zomer in China gemaakt van de productievariant..."

Juist ja....
Dan zijn het verschillende batches, want het exemplaar op de productvideo duurt ongeveer 1 minuut en 26 seconden, terwijl die op de demo 55 seconden duurt. Daarnaast schoot die op de demo grotendeels in salvo's, terwijl de productvideo alleen de laatste cake in salvo schiet.

Dan zijn het verschillende batches, want het exemplaar op de productvideo duurt ongeveer 1 minuut en 26 seconden, terwijl die op de demo 55 seconden duurt. Daarnaast schoot die op de demo grotendeels in salvo's, terwijl de productvideo alleen de laatste cake in salvo schiet.

Scherp opgemerkt, tot nu had niemand dat opgemerkt volgens mij.
Dus Mania, nog steeds "dezelfde versie"? Of toch maar toegeven dat het sample was op het China filmpje?
Wat hebben ze zichzelf toch op de hals gehaald :p
Het had met 2 minuten tijd van de demo eens en voor de rest van het jaar gedaan kunnen zijn met de speculaties. Vraag me toch nog steeds af waarom ze niet "gewoon" per 1 of 2 schoten? Voor een productvideo.

Hier nog een video met twee perspectieven.
Een recht eronder vanuit de straat en een van een meter of 100 afstand.
Finale van de 22.00 uur show.

Interessant om te zien wat een beetje afstand voor goeds kan doen bij een salute cake.
In de straat hoorde ik wel dat de burst harder was dan die van de secret salutes, die ervoor schieten, maar pas toen ik de andere video doorgestuurd kreeg besefte ik hoe hard deze bak eigenlijk is.
Ik kan me niet voorstellen dat de nieuwe versie dit niveau zal halen.

Het zijn 3 van de 5 cakes die tegelijk het luchtruim kiezen.
De andere twee heb ik los afgestoken.

Hier nog een video met twee perspectieven.
Een recht eronder vanuit de straat en een van een meter of 100 afstand.
Finale van de 22.00 uur show.

Interessant om te zien wat een beetje afstand voor goeds kan doen bij een salute cake.
In de straat hoorde ik wel dat de burst harder was dan die van de secret salutes, die ervoor schieten, maar pas toen ik de andere video doorgestuurd kreeg besefte ik hoe hard deze bak eigenlijk is.
Ik kan me niet voorstellen dat de nieuwe versie dit niveau zal halen.

Het zijn 3 van de 5 cakes die tegelijk het luchtruim kiezen.
De andere twee heb ik los afgestoken.

Echt een sick verschil, van die afstand zie en hoor je echt duidelijk hoe hard die geisterblitz nou eigenlijk was!

Wat een geweldige film van snor zeg, dikke chaos. Zijn 2 top producten bij elkaar. Voorhet stuk vanaf een afstand is erg leuk om te zien.

... In de straat hoorde ik wel dat de burst harder was dan die van de secret salutes, die ervoor schieten, maar pas toen ik de andere video doorgestuurd kreeg besefte ik hoe hard deze bak eigenlijk is.

Wat een beuker is die 2019 versie toch. Mooi filmpje!

Schitterende video die perfect weergeeft hoe hard de knal van de Geisterblitz 2019 was. Zeer verheugd dat ik nog een aantal 2019 batches heb weten te bemachtigen! :handsup:

Wanneer er iemand nog een tip heeft waar ik de 2019 batch kan verwachten om per 4 of 6 te schieten heb ik daar een kratje bier, een goede fles wijn of iets in die trend voorover.

Wanneer er iemand nog een tip heeft waar ik de 2019 batch kan verwachten om per 4 of 6 te schieten heb ik daar een kratje bier, een goede fles wijn of iets in die trend voorover.
Vpd had deze te koop. In een super snelle tijd uitverkocht. Wat je nu tegen komt is de nieuwe batch. Maar valk zelf geeft geen garanties dat je de oude batch ontvangt. Ik wil niet met iets anders naar huis, dus beter komen ze met de oude en anders maar geld terug :rolleyes:

Ik vrees dat deze nergens meer te krijgen is, wat je nu overal ziet is zo goed als zeker 2020. Valk had inderdaad nog een paar 2019 batches staan eerder in het jaar, maar ik denk dat die daar nu ook uitverkocht zijn.

Doen! Deze box stak qua burst ver boven alle producten uit op de Mania demo. Denk dat je er geen spijt van gaat krijgen!

Ik wou dat net zegggen dan is of de 2019 versie geschoten en krijgen we de 2020 versie met minder hardere klappen. of dit was de 2020 versie nou dan moet ik die zeker hebben. Stond op 75 meter en ze klonken goed. Ben een fan van salutes en ja, deze waren goed.

Ik wou dat net zegggen dan is of de 2019 versie geschoten en krijgen we de 2020 versie met minder hardere klappen. of dit was de 2020 versie nou dan moet ik die zeker hebben. Stond op 75 meter en ze klonken goed. Ben een fan van salutes en ja, deze waren goed.

Door mania is aangegeven dat de 2020 versie op de demo is geschoten en dat dit productie was.

Back
Bovenaan