Welke singleshot is het beste?

Tot zo ver mijn verhaal over een stabiele productie dan haha. Persoonlijk zou ik dan gaan voor de Asian thunder bulkpack. Knalde vorig jaar weer erg lekker. Of de Dumbum maar die is een stuk duurder.

Asian thunder is echt middelmatig geworden. Als je china red dealer in de buurt hebt, de vernieuwde red bastard, period. Schijnt nog harder dan dum bum te zijn, maar dat is van horen zeggen. Heb dum bum nog niet gehad, maar voor 0,75 cent of 0,66 per stuk ga ik ze ook niet kopen.

Asian thunder is echt middelmatig geworden. Als je china red dealer in de buurt hebt, de vernieuwde red bastard, period. Schijnt nog harder dan dum bum te zijn, maar dat is van horen zeggen. Heb dum bum nog niet gehad, maar voor 0,75 cent of 0,66 per stuk ga ik ze ook niet kopen.
Kzou toch echt een pakje proberen, knallen echt lekker, tot nu toe nog geen enkele gehad die beter knalde. En kheb aardig wat soorten geprobeerd

Ik haal al jaren voor mijn neefjes de Thunderkings van Valk Nijverdal vind dit ook zekers een goede Thunderking… Heb wel eens een mindere gehad.

Iemand aanbevelingen uit dit lijstje van Thunderkings? Ben vooral opzoek naar goed knallende thunderkings (er zijn geen China Red dealers in het hoge noorden helaas)
-Sterling Thunder
-Asian Thunder
-Sick 6
-Detonator (Is er überhaupt een verschil tussen de twee?)
-Decibull

Bij dealers in mijn buurt zijn ze allemaal ongeveer even duur per stuk :)

Iemand aanbevelingen uit dit lijstje van Thunderkings? Ben vooral opzoek naar goed knallende thunderkings (er zijn geen China Red dealers in het hoge noorden helaas)
-Sterling Thunder
-Asian Thunder
-Sick 6
-Detonator (Is er überhaupt een verschil tussen de twee?)
-Decibull

Bij dealers in mijn buurt zijn ze allemaal ongeveer even duur per stuk :)

staat niet in t lijstje maar ik zou voor de Dumbum single shots gaan, en mocht je geluk hebben met t zoeken, Binkies.

staat niet in t lijstje maar ik zou voor de Dumbum single shots gaan, en mocht je geluk hebben met t zoeken, Binkies.

Ik ga inderdaad een aantal pakjes Dumbum halen! Ze zijn alleen wel prijzig dus wil graag een tweede thunderking ernaast hebben

Ik ga inderdaad een aantal pakjes Dumbum halen! Ze zijn alleen wel prijzig dus wil graag een tweede thunderking ernaast hebben

Hoge noorden? Friesland of Groningen? Bij vwoutlet staat the Junk nog,of de Katan Mama mia bijvoorbeeld ook

diegene die je genoemd hebt behalve de decibull (want van die weet ik het niet :p) zijn in de verloop der jaren in kwaliteit achteruit gegaan, als je nog van die oude asian thunders kunt vinden met die verschillende labels, die doen het goed, zijn nog bij verscheidene weco dealers.

Decibull is erg goed. Het zelfde geldt voor de Single shot bulkpack van vuurwerktotaal. Zitten in een roodbruine doos en zijn net zo groot als de echte Asian Thunders. Goed spul!

Back
Bovenaan