Pyrohond
VWC lid
Van de grotere singleshots vond ik The Junk toch erg goed
Ja, maar 5 euro vind ik te duur voor 1 schot. 3.33 voor the big chill vind ik ok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Van de grotere singleshots vond ik The Junk toch erg goed
Tot zo ver mijn verhaal over een stabiele productie dan haha. Persoonlijk zou ik dan gaan voor de Asian thunder bulkpack. Knalde vorig jaar weer erg lekker. Of de Dumbum maar die is een stuk duurder.
Kzou toch echt een pakje proberen, knallen echt lekker, tot nu toe nog geen enkele gehad die beter knalde. En kheb aardig wat soorten geprobeerdAsian thunder is echt middelmatig geworden. Als je china red dealer in de buurt hebt, de vernieuwde red bastard, period. Schijnt nog harder dan dum bum te zijn, maar dat is van horen zeggen. Heb dum bum nog niet gehad, maar voor 0,75 cent of 0,66 per stuk ga ik ze ook niet kopen.
Kzou toch echt een pakje proberen, knallen echt lekker, tot nu toe nog geen enkele gehad die beter knalde. En kheb aardig wat soorten geprobeerd
Inderdaad ook mijn ervaring. Knalde duidelijk harder dan de red basterds.
al real live gehoord dan?De nieuwe Vortex Saluts van Funke klinken ook vet
Iemand aanbevelingen uit dit lijstje van Thunderkings? Ben vooral opzoek naar goed knallende thunderkings (er zijn geen China Red dealers in het hoge noorden helaas)
-Sterling Thunder
-Asian Thunder
-Sick 6
-Detonator (Is er überhaupt een verschil tussen de twee?)
-Decibull
Bij dealers in mijn buurt zijn ze allemaal ongeveer even duur per stuk![]()
staat niet in t lijstje maar ik zou voor de Dumbum single shots gaan, en mocht je geluk hebben met t zoeken, Binkies.
Ik ga inderdaad een aantal pakjes Dumbum halen! Ze zijn alleen wel prijzig dus wil graag een tweede thunderking ernaast hebben
Ik ga inderdaad een aantal pakjes Dumbum halen! Ze zijn alleen wel prijzig dus wil graag een tweede thunderking ernaast hebben