Event Edge of Glory Giga Edition

Ik zie dus helemaal niets in die 20mm plofboxjes. Deze ook weer ploffend droevig.

Ik deel deze mening absoluut, een 100 shots 20mm voor een eurotje of 25 a 30 zou ik nog wel overwegen. Maar dan zou ik het puur aanschaffen om gewoon zo tussendoor te stoken de 31ste.

Sluit me er helemaal bij aan, zie nu veel grote 20mm bakken. De box is groots de inhoud echter.. maar door rammen om de lucht gevuld te houden. Veel ipv sierlijk, veel ipv goed uitgewerkte effecten, veel knallen ipv goede knallen. Ik snap het gewoon niet waarom deze weg is ingeslagen. Voor de reguliere consument is het een enorme uitgave, die er door de buurman met twee 30mm boxen uitgeknald gaat worden.

Ik sluit me volledig aan bij de laatste 4 posts. Voor dat geld kan je genoeg spul krijgen wat wel mooi en sierlijk is en ook goed ramt. verschrikkelijke bak

Ach de plaatselijke kermis is wel stukje goedkoper uit, als ze deze schieten ipv een schiet bedrijf laten komen.

Het is vooral schiet maar raak voor veel knaak. Zal ongetwijfeld ook klandizie voor zijn.

Niet per definitie mee eens. Tuurlijk de 100 shots 30mm zijn van een heel andere klasse. Maar vergeet niet dat er ook veel mensen volgens dit principe werken..... groot, groter, grootst.
Natuurlijk is het een klein kaliber met een flink tempo, maar dat moet ook wel anders ie er niks aan. Voor dit kleine kaliber vind ik het zeker leuk gedaan, desalniettemin is het nog steeds serieus geld

Deze box vond ik erg tegenvallen op de demo. Een grote box is voor mij niet per definitie groots in uitwerking en dat bewijst dit product. Het kleine kaliber is duidelijk zichtbaar in de effecten en mede door de forse prijs komt deze er niet bij.

Hij heeft alles, formaat is enorm, veel schoten, lange tijdsduur, tempo wisselingen, veel soorten effecten en kleuren. Maar ook een flinke prijs en het gaf mij geen wow-gevoel ondanks de overduidelijke finale die wel lekker chaotisch is.

De gemiddelde consument zal hier echt van kunnen genieten, je pakt een hele show mee, maar mij heeft ie niet overtuigd als must have.

Vanavond deze doos(en) mogen afsteken, dat was wel even genieten natuurlijk. De delen die al zijn doorgelont(door de winkelier) liepen voor geen ene meter dus dat was wel balen, dus ik zou die zeker even nalopen als je deze besteld. Het is een kleiner kaliber maar het hoge tempo maakt veel goed. 500 euro waard? Haha nee. Maar het heeft wel met smaak te maken, sommigen zien liever groter kaliber en sommigen willen chaos zien.

Back
Bovenaan