[WINNAARS BEKEND][Vuurwerktotaal Winactie 5]! Win een Volt! Wicked Whistle

Viel me mee dit keer, wel 14 producten gebruikt en dat kan vast met minder maar was al blij toen het voornamelijk achter de komma klopte. Leuke actie!

Buiten is het pokkenweer dus lekker binnen puzzelen aan deze prijsvraag. Ik vind deze ieder jaar pittig maar goed te doen.

Antwoorden ingezonden, al kan ik toch niet meer winnen. Prima actie weer. Veel succes allemaal

Waarom niet, staat het ergens dat je geen tweede keer kunt winnen dan ?
Volgens mij heeft iedereen net zo veel kans bij een prijsvraag, tenminste zo zou het moeten zijn :wink:

Waarom niet, staat het ergens dat je geen tweede keer kunt winnen dan ?
Volgens mij heeft iedereen net zo veel kans bij een prijsvraag, tenminste zo zou het moeten zijn :wink:

Je kan maar 1x winnen, stond in de regels van 1e prijsvraag of bij de aankondiging van de prijsvragen.
Nadat je gewonnen hebt kan je met de overige prijsvragen meedoen maar je wint het niet

Je kan maar 1x winnen, stond in de regels van 1e prijsvraag of bij de aankondiging van de prijsvragen.
Nadat je gewonnen hebt kan je met de overige prijsvragen meedoen maar je wint het niet
Dat dacht ik ook ja maar daarentegen speel je alleen mee voor de finale prijs als je aan alle prijsvragen meedoet

Dat dacht ik ook ja maar daarentegen speel je alleen mee voor de finale prijs als je aan alle prijsvragen meedoet

Aha op die fiets, nou ik kom er nog niet uit iig. Volgens mij zit ik steeds op de verkeerde vwt side/verkooppunt of zo, hint ? lolll

Back
Bovenaan