[PRIJSVRAAG] 15 Jaar Vuurwerkcrew.nl = 15 boxen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had er inderdaad ook 7 bij aantal trailers omdat ik die ook meetelde als trailer.. stond ook countdown bij. Ben benieuwd of het ook goed gekeurd gaat worden :)

Vraag 11, aantal trailers, daar had ik 5 van opgegeven, dit naar aanleiding van de info dat ik hier vond: https://vuurwerkcrew.nl/portfolio/

Wat dat betreft zou je kunnen stellen dat dit ook goedgekeurd zou moeten worden. Immers, wanneer je het antwoord gevonden schijnt te hebben, ga je niet nog eens 100000 topics na om te kijken of er misschien toch nog ergens een trailer staat. Niet? :)

Ik denk dat er weinig mensen zijn die alles goed hebben, vind wel dat de vraagstelling niet altijd even duidelijk is. Maargoed het is maar een spelletje. Winnaars alvast gefeliciteerd:biertje:

Ik ben ook benieuwd of er (veel) mensen zijn die echt alles goed hadden. Had alleen vraag 2 niet goed. Lastig om die te vinden, achteraf had ik de zoekfunctie hiervoor moeten gebruiken. En het is inderdaad maar een spelletje, een leuke in dit geval. Nu de uitslag maar afwachten!

Heb alles goed, gelukkig kwam ik vraag 2 per toeval tegen toen ik op zoek was naar andere antwoorden.

Ik snap je teleurstelling, maar "wie" is toch niet per definitie enkelvoud?

Anyway, tis wachten op de uitslag. Heb zelf uiteindelijk niet meegedaan. Petje af voor diegenen die alles wisten of gevonden hebben.

Zoals de antwoorden vermeld zijn, zo hebben we het gescoord.

Er waren er toch best wat die alles goed hadden en die zijn aangevuld met leden die maar 1 fout hadden. Dat waren er dan weer erg veel en die zijn dus eerst geloot om tot 15 aan te vullen.

Bij ons zijn de winnaars al bekend, we zullen het vanavond plaatsen, ik verwacht omstreeks 20.30u - 21.00u.

We plaatsen eerst een film van de loting van de 15 uiteindelijke winnaars.
Een overzicht van de winnaars posten we naderhand ook, maar het is leuker om te ontdekken óf en wát je gewonnen hebt via de film. :)

Tot vanavond!

Ik snap je teleurstelling, maar "wie" is toch niet per definitie enkelvoud?

Anyway, tis wachten op de uitslag. Heb zelf uiteindelijk niet meegedaan. Petje af voor diegenen die alles wisten of gevonden hebben.

"Door wie is" is naar mijn mening enkelvoud.
"Door wie zijn" lijkt mij dan meervoud.

Overigens inderdaad best een prestatie voor diegene die alles goed hadden.

lullig om nat te gaan op de aantal trailers waarvan er duidelijk minder/meer van waren en ook nog op verschillende plekken te vinden waren. :(
Nu maar hopen dat ik één v.d. gelukkige ben die bij die paar mensen zitten met maar 1 fout.

Laatst bewerkt:
Door wie zijn VWC opgericht, is toch geen correcte zin

juist zo moet je die zin dus ook lezen. 1 forum is enkelvoud. Dus dan wordt de zin: door wie is :wink:

Verder wordt het dus even lekker duimen draaien voor iedereen! Vanavond worden de prijswinnaars bekend gemaakt! :D :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan