Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De afgelopen 3 jaar was ik om 0:00 druk in de weer met het sjouwen van cakeboxen en cakes om de show voor te bereiden. Ieder jaar te laat begonnen met uitstallen, waardoor het 0:00 moment dus helemaal wegviel. Vorig jaar zelfs het moment meegemaakt vanuit de auto waar het vuurwerk in stond, die reed ik naar de stookplek terwijl ''Happy Newyear'' van Abba opstond. Komend jaar wil ik toch wel wat eerder beginnen zodat het 0:00 ingeluid kan worden met een losse cake o.i.d. waarna ik de aanwezige mensen de hand kan schudden. Omdat we op een afgelegen locatie stoken zal het eerste ''echte'' product de 1e post van de 0:00 show zijn. Wat dat is? Ik verwacht een aantal fonteinen, vermoedelijk 5x Crackling Conic van Lesli! Anders beginnen we met 2x E-Pulz van Vuurwerktotaal.
Dit jaar weer 2 showtjes of gewoon 1 ram showtje na 00.00 ? Dat showtje met de Salute Cake 2 was toch wel je dikste. Moeilijk om iets vervangends te zoeken..
Na een inventarisatie te hebben gedaan van alle tot nu toe bestelde artikelen zijn we tot de conclusie gekomen dat we eigenlijk wel twee showtjes moeten gaan schieten... Het is weer erg veel geworden zeg maar. De 0:00 show gaan we komend seizoen voor het eerst elektrisch ontsteken, die zal (zoals nu gepland) +/- 10 minuten duren. Inclusief een hele vette finale met 68 cakes... Het zal de finale van twee jaar geleden niet overtreffen qua burst (24x Salute Cake 2), maar wellicht wel qua heftigheid![]()
Als ik mijn bestelling heb gedaan zal ik je nog wel even om hulp vragen in het juiste topic. Wil namelijk ook een ( kleinschalig ) showtje schieten. Gewoon wat cakes en wel met de hand fakkelen. Jij hebt wat meer ervaring en hebt ondertussen zowat ieder product op de markt gehad en iedere batch.
Daar loop ik al een paar jaar mee, om alles om 22:00 ofzo weg te schieten. Heb het echter nog nooit gedaan, tog bang dat ik daar gruwelijk veel spijt van krijg.
Ik steek zelf altijd bijna alles tussen 18.00 en 22.00 de hens in omdat je dan lekker de tijd en ruimte hebt. Als de omgeving dan om 00.30 wat rustiger begint te worden heb ik nog wat cakes of een cakebox ofzo. Ik vind dat echt heerlijkNee, eigenlijk nog niet. Loop nog steeds met het idee om het rond een uur of 22:00 te doen, maar denk dat ik tog weer erg begin te twijfelen en het dan na 00:00 doe.
Nee, eigenlijk nog niet. Loop nog steeds met het idee om het rond een uur of 22:00 te doen, maar denk dat ik tog weer erg begin te twijfelen en het dan na 00:00 doe.