Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zojuist ook een pakketje nostalgie besteld. Uit welk kaar komt ie nou exact?
En daarnaast ook een Exploding Vulcano en zeenhondje meebesteld. Voor het eerst in mijn lange vuurwerkhistorie naar Almere.
Zojuist ook een pakketje nostalgie besteld. Uit welk kaar komt ie nou exact?
En daarnaast ook een Exploding Vulcano en zeenhondje meebesteld. Voor het eerst in mijn lange vuurwerkhistorie naar Almere.
Dennis je hebt pm.
Ik heb je een pm gestuurd Dennis
Ben ik de enige die nu wel benieuwd is waar die pm's nou over gaan?![]()
Ben ik de enige die nu wel benieuwd is waar die pm's nou over gaan?![]()
You’ll never find out muhahahaha![]()
Openheid ten top.
Ging over een bestelling waarvan de afschrijving is gedaan maar de afboeking op de site niet was gedaan. En geen bon van heb gekregen. Ook niet in spam.
Zo goed![]()
Ahh kan het minimum bestelbedrag naar 11 euro? Haha, wil ook wel ff die kant op, maar wil alleen dat boxx 3 pakketje.
Geregeld
Dennis
En deze staat nu ook in de Outlet nog 2 karton kunnen vinden in een lijst
20 stuks beschikbaar en Op=Op
Bekijk bijlage 53936
Iemamd ervaring met die Blockbuster van Pyrostar? Ziet er leuk uit voor dit geld.
Nope, het is niet de omlabeling van de clowncake.
Had 1 cake van de blockbuster vorig jaar in mijn collectie en was me goed bevallen.
Het was volgens mij 25mm Misschien 30mm en had een goede burst.
Was zeker voor herhaling vatbaar en heb het dus ook bij almere voor dit jaar aangeschaft.
Ff een foto hoe het eruit zag qua grootte, helaas geen filmpje ervan.
Bekijk bijlage 53941
Dat zijn wel achterlijk grote cakes voor de nog geen 100 gram kruit die erin zit...
Prijs overigens wel dikke vette prima, kosten bij onze zuiderburen het 3voudige. Ik denk nog steeds dat de clowncakes wel een omlabeling zijn van die Blockbuster cakes hoor... Kijk maar naar de effecten.