[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist ook een pakketje nostalgie besteld. Uit welk kaar komt ie nou exact?

En daarnaast ook een Exploding Vulcano en zeenhondje meebesteld. Voor het eerst in mijn lange vuurwerkhistorie naar Almere.

En daarnaast ook een Exploding Vulcano en zeenhondje meebesteld. Voor het eerst in mijn lange vuurwerkhistorie naar Almere.

Zie hem in ieder geval in foldertjes uit 2012 staan. Denk dat ie in ieder geval niet heel veel ouder dan 2010 zal zijn.

Heb er 2 besteld. Vooral voor de grondbloemen. En zag later een verpakking van een starball??? :D of heb ik 't mis?

Ahh kan het minimum bestelbedrag naar 11 euro? Haha, wil ook wel ff die kant op, maar wil alleen dat boxx 3 pakketje.

Nope, het is niet de omlabeling van de clowncake.
Had 1 cake van de blockbuster vorig jaar in mijn collectie en was me goed bevallen.
Het was volgens mij 25mm Misschien 30mm en had een goede burst.
Was zeker voor herhaling vatbaar en heb het dus ook bij almere voor dit jaar aangeschaft.

Ff een foto hoe het eruit zag qua grootte, helaas geen filmpje ervan.
20200422_220237.jpg

Nope, het is niet de omlabeling van de clowncake.
Had 1 cake van de blockbuster vorig jaar in mijn collectie en was me goed bevallen.
Het was volgens mij 25mm Misschien 30mm en had een goede burst.
Was zeker voor herhaling vatbaar en heb het dus ook bij almere voor dit jaar aangeschaft.

Ff een foto hoe het eruit zag qua grootte, helaas geen filmpje ervan.
Bekijk bijlage 53941

Dat zijn wel achterlijk grote cakes voor de nog geen 100 gram kruit die erin zit...

Prijs overigens wel dikke vette prima, kosten bij onze zuiderburen het 3voudige. Ik denk nog steeds dat de clowncakes wel een omlabeling zijn van die Blockbuster cakes hoor... Kijk maar naar de effecten.

Dat zijn wel achterlijk grote cakes voor de nog geen 100 gram kruit die erin zit...

Prijs overigens wel dikke vette prima, kosten bij onze zuiderburen het 3voudige. Ik denk nog steeds dat de clowncakes wel een omlabeling zijn van die Blockbuster cakes hoor... Kijk maar naar de effecten.

De blockbuster bestaat uit 6 verschillende effecten o.a. een spinner en crackling.
Ik zie maar 2 misschien 3 effecten in jouw filmpje. Kan het ook fout hebben

Dit kunnen we maar op 1 manier oplossen en erachter komen.
Dennis, hup naar buiten en afsteken die handel. We horen het wel van je hoe ze zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan