Ban op vuurwerk.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Bij de super liggen de pepernoten in het schap en bij mij in de buurt wordt alweer sinds enige weken vuurwerk afgestoken. Je moet niet zo zeuren over die ene nacht overlast per jaar, wordt vaak gezegd, schrijft Elle Voort.

dec7caf4-e38e-11e9-b353-02c309bc01c1.jpg

En dat zou ik ook niet doen als het daar inderdaad bij bleef. Wanneer worden er afdoende maatregelen genomen in plaats van er alleen over te praten? Voor de jongen die dit weekend verminkt raakte, komen die te laat.

Elle Voort

https://www.telegraaf.nl/watuzegt/32263153/ban-op-vuurwerk

sorry mevrouw, het is al verboden, dat ligt aan handhaving en afschaffen van vuurwerk zal er niet voor zorgen dat dit soort problemen ophouden. Maar wel een terechte vraag denk ik. Als de maatregelen maar wel ergens op slaan.
greetzzz

Ga liever de strijd tegen drugs aan, daar vallen meer slachtoffers door. De hetze op vuurwerk wordt echt vermoeiend :cry:

Media is tegenwoordig alleen uit op stemmingmakerij blijkt maar weer. Een paar totaal nietszeggende regeltjes van ene Elle die geen idee heeft wat ze zegt. Gewoon blijven doordrammen. Net kleine kinderen en linkse activisten. Onnozele onwetendheid en dommigheid.

Wat ik ook altijd zo raar vind is dat ik als vuurwerkliefhebber al tientallen jaren nooit elke dag geknal hoor. Ik moet dat allemaal maar missen.

Back
Bovenaan